BZV 2017 en 2018

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BZV 2017

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mieke L. schreef:Ja lekker he? En ik heb blijkbaar niet zo heel goed opgelet want hoezo is hij vies uitgekiend? (altijd leuk om te weten :biggrin2: )

Volgens mij geeft hij beiden het idee dat hij voor haar gaat kiezen. en/of dat hij eerst peilt hoe het water staat, dat hij straks niet diegene kiest die eigenlijk al dacht...wegwezen hier uit die ouwe zooi.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Angelique schreef:Volgens mij geeft hij beiden het idee dat hij voor haar gaat kiezen. en/of dat hij eerst peilt hoe het water staat, dat hij straks niet diegene kiest die eigenlijk al dacht...wegwezen hier uit die ouwe zooi.
op die manier ja ik heb de helft niet echt gezien geloof ik ::)
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Angelique schreef:Wegwezen Eline.
Ze zit in NL. Dusss...
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Angelique schreef:Volgens mij geeft hij beiden het idee dat hij voor haar gaat kiezen. en/of dat hij eerst peilt hoe het water staat, dat hij straks niet diegene kiest die eigenlijk al dacht...wegwezen hier uit die ouwe zooi.
Ja dat! Zelfs meneer M&B zag het! Nou dat wil wat zeggen hoor ;D
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

MarijeEnBoomer schreef:Ja dat! Zelfs meneer M&B zag het! Nou dat wil wat zeggen hoor ;D
Ja ja wrijf het maar in ;D
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Was je net de bitterballen uit het vet aan het halen Mieke? Of bier aan het inschenken? Allemaal goeie redenen om niet op te letten ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hebben jullie ook zo genoten gisterenavond ;D ;D ;D

Ik vond het saai. Ik vind dat ze het programma ook erg rekken hoor, met die keuze momenten....

Ollekebolleke gaat die ene kiezen maar hij zou beter die Friezin kunnen kiezen. Daar gaat ie veel gelukkiger mee worden. Maar ja, hij gaat voor het uiterlijk. Wedden?

Die Riks... Wegwezen meiden! En die rooie schijnheil, jakkes zeg! Dat wordt ook geen leuke stiefmoeder. Echt, de pleiteriks maken, allebei!

Idem voor Mark.

En bij David weet ik het niet. David zelf ook niet.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Die Riks zit bij de Mennonieten (stond ergens op fb tussen de reacties), als vrouw zijnde mag je wel heel stevig in je schoenen staan om daarmee samen te kunnen leven. Hij is er in ieder geval eerlijk over en de pastoor was ook lekker duidelijk, Marit blijft hoe dan ook in Canada.

Herman.. ahh schattig. Hoe dan ook word er van 1 meisje het hart gebroken, dat is het spel van dit programma maar vond het toch wel zielig voor die andere meid.

Ollekebolleke.. ieuw. Beiden zijn ieuw maar die kleinste is al veel te lang alleen.

De Wenkbrauw, die ene meid ziet steeds een uitweg uit die ongelofelijke bende maar hij laat haar niet zomaar gaan. Straf voor een impulsieve actie. Dat andere meisje vind ie ook super en die ziet geen andere uitweg. Nog niet. Wacht maar tot die stallen vol zitten..

En Markiemark is nog steeds niet te verstaan maar ik begreep uit zn gemompel dat die blonde de meeste kans maakt omdat die rooie teveel telefoon krijgt. Of zoiets. En die blonde mocht met slippers op de tractor rijden, zonder rem. Of zoiets.

En verder dacht ik dat ze veel te vroeg stopten dit keer. Opeens was het afgelopen, kreeg je een soort voorproefje voor volgende week.. dat ging heel apart. Er hadden makkelijk 2 keuzemomenten in 1 aflevering gepast, dit was tijd rekken en vullen met allerhande onzin en geneuzel.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

MarijeEnBoomer schreef:Was je net de bitterballen uit het vet aan het halen Mieke? Of bier aan het inschenken? Allemaal goeie redenen om niet op te letten ;D
;D dat was het! ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Els&Flow schreef:Die Riks zit bij de Mennonieten (stond ergens op fb tussen de reacties), als vrouw zijnde mag je wel heel stevig in je schoenen staan om daarmee samen te kunnen leven. Hij is er in ieder geval eerlijk over en de pastoor was ook lekker duidelijk, Marit blijft hoe dan ook in Canada.

Herman.. ahh schattig. Hoe dan ook word er van 1 meisje het hart gebroken, dat is het spel van dit programma maar vond het toch wel zielig voor die andere meid.

Ollekebolleke.. ieuw. Beiden zijn ieuw maar die kleinste is al veel te lang alleen.

De Wenkbrauw, die ene meid ziet steeds een uitweg uit die ongelofelijke bende maar hij laat haar niet zomaar gaan. Straf voor een impulsieve actie. Dat andere meisje vind ie ook super en die ziet geen andere uitweg. Nog niet. Wacht maar tot die stallen vol zitten..

En Markiemark is nog steeds niet te verstaan maar ik begreep uit zn gemompel dat die blonde de meeste kans maakt omdat die rooie teveel telefoon krijgt. Of zoiets. En die blonde mocht met slippers op de tractor rijden, zonder rem. Of zoiets.

En verder dacht ik dat ze veel te vroeg stopten dit keer. Opeens was het afgelopen, kreeg je een soort voorproefje voor volgende week.. dat ging heel apart. Er hadden makkelijk 2 keuzemomenten in 1 aflevering gepast, dit was tijd rekken en vullen met allerhande onzin en geneuzel.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik vind jouw commentaar echt goud waard ;D ;D ;D
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Els&Flow schreef:Die Riks zit bij de Mennonieten (stond ergens op fb tussen de reacties), als vrouw zijnde mag je wel heel stevig in je schoenen staan om daarmee samen te kunnen leven. Hij is er in ieder geval eerlijk over en de pastoor was ook lekker duidelijk, Marit blijft hoe dan ook in Canada.

:biggrin2: :biggrin2:
Ik vond het nogal genant toen die blonde van Mark zei: "Gelukkig lukt het hem ook niet," met het proberen te starten van die auto. Wat gaat er dan in je om zeg, je wilt toch dat probleem oplossen, of niet? Ego-probleempje. Ik zou dus die rooie kiezen, als ik hem was.
Even Mennonieten opzoeken, nooit van gehoord.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zijn jullie er klaar voor????
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Lizzy schreef:Zijn jullie er klaar voor????
Bijna. Iets met 2 kinderen die niet naar bed willen ::)
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Riks is eng!!!
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

En de beste beslissing van die donkere!!!

Plaats reactie