Het grote waarom topic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het grote waarom topic

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zo! Flinke jaap zeg! Beterschap voor je meis Anne!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Zeker een flinke jaap! Beterschap met de dame!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Waarom aan de ene kant van een onbewaakte spoorwegovergang wel een bordje hangt met 'pas op fluistertreinen' en de andere kant hangt niets!

Edit: beterschap voor jouw meissie Anne :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Anne in Duitsland schreef:Morgen, ahum... Ik was net even buiten met 'r om haar een plasje te laten doen, draaft ze al weer vrolijk voor me uit. Er zat zelfs een kort galopje in. :biggrin2: Gekke meid. Nu is ze beledigd omdat Herr Antje met de andere drie de avondwandeling is gaan maken. Ze mocht niet mee, omdat ze normaal gesproken na de laatste wandeling te eten krijgt, en vanavond mag ze nog niets, zei de da. Om het verwachtingspatroon wandelen > eten te doorbreken, mag ze dus niet mee. Maar ik denk dat ik haar zo een paar sliertjes spiervlees geef, want ze maakt het prima. Vooralsnog staat ze niet-begrijpend bij de kelderdeur met een blik van: WAAROM?! (Zijn we weer on-topic. :biggrin2: )

@Border Bandit: ze mag vanavond bij ons op de slaapkamer slapen. Ik was eerst van plan inderdaad op een matrasje in de woonkamer te gaan liggen, ivm traplopen, maar traplopen doet ze ook al weer prima. Wel gezellie inderdaad, samen met je knuf op een matras op de grond! :D

Hoe gaat het inmiddels met de freule Anne ?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

smulpaap schreef:Hoe gaat het inmiddels met de freule Anne ?

Goed, dank je! Ze is al weer helemaal de oude. Botten kraken kost nog wel wat moeite, en ik vind ook dat ze nog wat uit d'r bekkie stinkt, dus de komende dagen krijgt ze gemalen bot. Maar verder is ze gewoon weer haar gekke boxerzelf!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Anne in Duitsland schreef:Goed, dank je! Ze is al weer helemaal de oude. Botten kraken kost nog wel wat moeite, en ik vind ook dat ze nog wat uit d'r bekkie stinkt, dus de komende dagen krijgt ze gemalen bot. Maar verder is ze gewoon weer haar gekke boxerzelf!
Helemaal top ! ;)
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Anne in Duitsland schreef:Goed, dank je! Ze is al weer helemaal de oude. Botten kraken kost nog wel wat moeite, en ik vind ook dat ze nog wat uit d'r bekkie stinkt, dus de komende dagen krijgt ze gemalen bot. Maar verder is ze gewoon weer haar gekke boxerzelf!
Fijn dat het weer beter gaat met haar :)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Waarom waait het zo hard wanneer de temperatuur verder lekker is? Nu kon ik alsnog niet buiten zitten omdat ik bijna wegwaaide in mijn afgesloten tuin ::)

Plaats reactie