2 dagen niks, levert dat dan voor mij een geluksmomentje opThessa en Shanti schreef:Dat lijkt me nog best een uitdaging, een cavia op de foto zetten.
Super gaaf dat je mag exposeren trouwens!
Mijn geluksmomentje telt voor 1,5 week. Vakantie!!!![]()
Oke oke, ik ga 5 dagen werken, 4 dagen met de da meelopen en heb maar 2 dagen niks, maar toch. Geen druk om dingen af te moeten hebben of stress omdat ik het niet gedaan had.
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Ontdekt dat er op stukje niet 2 maar zelfs 3 mannelijke fazanten zitten
maandag zat een van de mannetjes met een dame aan de andere kant van de weg, normaal houden de dames zich verstopt
Iedere dag op weg naar het werk of naar huis is het zien van een van de mannetjes een klein geluksmomentje 
Zonet nog een grutto gespot vlak voor ons huis (dat ze er waren was al overduidelijk te horen
)
Ander geluksmoment: eindelijk nieuwe stoelen bij de eettafel
de 'stefan' stoelen van ikea waren na 8 jaar toch echt wel versleten 
Zonet nog een grutto gespot vlak voor ons huis (dat ze er waren was al overduidelijk te horen
Ander geluksmoment: eindelijk nieuwe stoelen bij de eettafel
-
Shanti en co
- 5-sterren

Misschien, is dit een geluksmomentje?Kim_S schreef:2 dagen niks, levert dat dan voor mij een geluksmomentje op![]()

Voor Atz welThessa en Shanti schreef:Misschien, is dit een geluksmomentje?![]()
-
Shanti en co
- 5-sterren

Hahaha mooi, toch weer iemand blij gemaakt.Kim_S schreef:Voor Atz wel
De rest komt of morgen, of na het weekend.
JeeeeeejThessa en Shanti schreef:Hahaha mooi, toch weer iemand blij gemaakt.![]()
De rest komt of morgen, of na het weekend.
Het brood van boekweit wat ik had gebaken smaakt eigenlijk best lekker met een dikke laag roomboter en een plakje kaas 
jasmijn schreef:Het brood van boekweit wat ik had gebaken smaakt eigenlijk best lekker met een dikke laag roomboter en een plakje kaas
Haha ja, alles is lekker met roomboter en kaas
Ja idd maar ik was bang dat het bij dit niet het geval zou zijn, zonder iets is het best wel eh... goor
Dus hoera voor roomboter en kaas
Dus hoera voor roomboter en kaas
- pearlsofpassion
- Moderator
Als ik denk aan bakken met boekweit, staat brood nou ook niet meteen bovenaan...
Altijd hoera voor roomboter en kaas! Sowieso, een stokbroodje met alleen roomboter met zout....hmmm!
Misschien ga ik vanavond ook maar voor een Kaela
Misschien ga ik vanavond ook maar voor een Kaela
+1eelke schreef:Haha ja, alles is lekker met roomboter en kaas
En soms loop je ergens tegen een boerenboter aan, gezouten, in zo'n lullig papiertje
Dat op een lekker broodje, daar kan geen luxe of duur eten tegenop
Mag ik van jou het recept Jasmijn?jasmijn schreef:Het brood van boekweit wat ik had gebaken smaakt eigenlijk best lekker met een dikke laag roomboter en een plakje kaas
Ja nou is niet echt mijn recept maar meer het recept van het voedingscentrum.
Kan je hier vinden: http://mobiel.voedingscentrum.nl/recept ... brood.aspx
Ik ben niet echt tevreden want het is bijna niet gerezen dus ik wil nog veder zoeken naar iets anders.
Had wel ook nog een variatie op dit recept gemaakt maar die is ook niet echt iets om tevreden over te zijn, wel ietsje eetbaarder.
Had daarbij 225gr boekweit, 113gr gemalen pompoenpitten en 112gr gemalen kikkererwten gedaan. Ook helaas totaal niet gerezen.
Ik ben niet echt tevreden want het is bijna niet gerezen dus ik wil nog veder zoeken naar iets anders.
Had wel ook nog een variatie op dit recept gemaakt maar die is ook niet echt iets om tevreden over te zijn, wel ietsje eetbaarder.
Had daarbij 225gr boekweit, 113gr gemalen pompoenpitten en 112gr gemalen kikkererwten gedaan. Ook helaas totaal niet gerezen.
Je wil brood bakken zonder gluten?jasmijn schreef:Ja nou is niet echt mijn recept maar meer het recept van het voedingscentrum.
Nee, ik wilde brood bakken zonder graan of familie van graan.
Ik reageer namelijk ook op rijst en mais.
Hoezo?
Ik reageer namelijk ook op rijst en mais.
Hoezo?