Update-tje 9-12-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Update-tje 9-12-2015
Wat ontzettend fijn voor je dat het zo goed met je gaat!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat knap van jou!! Geweldig!!

+1!Anne in Duitsland schreef:Da's toevallig, ik dacht laatst nog aan je maar wist je forumnaam niet meer precies. Super om te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat! Ga zo door!
Wat goed om te lezen. Knap dat je je leven weer zo hebt opgepakt.
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes en gedachtes!!
Genieten doe ik zeker...
Genieten doe ik zeker...
Wat fantastisch om te lezen dat het zo goed met je gaat!
Wat heerlijk dat je je leven leeft zoals je wil en volop bezig bent! Geweldig!
Tijd om te genieten, Deborah
, bedankt voor de update! (ik denk ook nog regelmatig aan je
)
Tijd om te genieten, Deborah
Wat super fijn om te lezen
En inderdaad, heel erg bedankt voor je update
En inderdaad, heel erg bedankt voor je update
Fijn dat het zo goed gaat!
lieve barfplaatsmensen,
hier weer even een update-tje
We zijn we al weer een tijdje verder en heb ik vorige week weer een laatste zware operatie gehad. Gelukkig een operatie om weer op te bouwen. zie hier wat voor operatie ze hebben uitgevoerd: http://www.dokterbruekers.nl/ld-borstreconstructie
Inmiddels ben ik met 3 drains en genoeg morfine om de dag door te komen weer thuis en ziet het er allemaal weer goed uit.
het zijn de laatste loodjes van het zware traject maar ik we knokken ons er door heen.
Inmiddels ben ik langzaam bezig met een nieuwe loopbaan en ben nu via Facebook dames aan het coaches naar een nieuwe healthy lifestyle.
Mochten jullie het leuk vinden kijk dan gerust rond op mijn FB pagina voor leuke recepten en een dagelijkse kijkje in mijn leven. https://www.facebook.com/deborahlifestyle voeg mij ook gerust als vriend toe!!
In elk geval mijn hoor je niet klagen en ik heb de finish van dit zware traject in beeld!!
Groetjes
Deborah
hier weer even een update-tje
We zijn we al weer een tijdje verder en heb ik vorige week weer een laatste zware operatie gehad. Gelukkig een operatie om weer op te bouwen. zie hier wat voor operatie ze hebben uitgevoerd: http://www.dokterbruekers.nl/ld-borstreconstructie
Inmiddels ben ik met 3 drains en genoeg morfine om de dag door te komen weer thuis en ziet het er allemaal weer goed uit.
het zijn de laatste loodjes van het zware traject maar ik we knokken ons er door heen.
Inmiddels ben ik langzaam bezig met een nieuwe loopbaan en ben nu via Facebook dames aan het coaches naar een nieuwe healthy lifestyle.
Mochten jullie het leuk vinden kijk dan gerust rond op mijn FB pagina voor leuke recepten en een dagelijkse kijkje in mijn leven. https://www.facebook.com/deborahlifestyle voeg mij ook gerust als vriend toe!!
In elk geval mijn hoor je niet klagen en ik heb de finish van dit zware traject in beeld!!
Groetjes
Deborah
Laatst gewijzigd door Thurin op di 18 apr 2017, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Charlie Angel
- Moderator
Je hebt inderdaad een loodzware weg afgelegd, ik vind je enorm dapper! En heel mooi en bijzonder hoe je je op de toekomst richt.
Heel veel sterkte nog met die laatste zware zaken, je hebt het maar mooi allemaal doorstaan. Je bent een kanjer.
Heel veel sterkte nog met die laatste zware zaken, je hebt het maar mooi allemaal doorstaan. Je bent een kanjer.
Petje af voor jou! En heel veel plezier en succes met je a.s. leven als coach 
Jeetje wat klink je sterk! Ik hoop dat je snel hersteld van de laatste operatie.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Helemaal +1 ! Wat enorm fijn dat je weer zo ver bent hersteld en dat je zin hebt in de toekomst! Gefeliciteerd, het is echt een hele prestatie!Charlie Angel schreef:Je hebt inderdaad een loodzware weg afgelegd, ik vind je enorm dapper! En heel mooi en bijzonder hoe je je op de toekomst richt.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat goed! Sterkte met het herstellen van de operatie. Fijn dat het goed gaat en je je op je toekomst kunt richten!
Dit zijn de berichten die ik graag lees!
Dit zijn de berichten die ik graag lees!