Lever? Iets anders? Update: fennie heeft het niet gered..
Moderator: Lizzy
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Lever? Iets anders? Update: fennie heeft het niet gered..
Ach wat verdrietig.
Ik herken dat beeld van de onrust en het willen blijven lopen, heeft Chenak op het laatst ook even gehad, dat is echt zo verschrikkelijk om te zien. Alsof ze weg willen van alles... 'nakje is uiteindelijk ook vredig ingeslapen, het was goed want zijn lijf was op. Maar het verdriet blijft he? Sterkte ermee.
Ik herken dat beeld van de onrust en het willen blijven lopen, heeft Chenak op het laatst ook even gehad, dat is echt zo verschrikkelijk om te zien. Alsof ze weg willen van alles... 'nakje is uiteindelijk ook vredig ingeslapen, het was goed want zijn lijf was op. Maar het verdriet blijft he? Sterkte ermee.
Veel sterkte met het verlies van Fennie
Ja precies zo was het inderdaadSiberienne schreef:Ach wat verdrietig.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Beste besluit genomen dan dat er was door haar te laten gaan, maar oh wat een schrale troost lijkt dat nu he? Nogmaal sterkte en koester vooral ook alle mooie herinneringen van jullie samen.Arline schreef:Ja precies zo was het inderdaad
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

heel veel sterkte!
Wat een verhaal en wat een naar einde... Heel veel sterkte.....
Ach wat naar om je meisje dan nog zo onrustig te moeten zien. Heel veel sterkte.
De rest ook bedankt voor de sterkte wensen.
Samen zoveel dingen meegemaakt en zoveel leuke dingen gedaan, dus dat zijn zeker mooie herinneringen om te koesteren.
Verstand weet het inderdaad, maar wat je zegt, dat gevoel he?Siberienne schreef:![]()
![]()
![]()
Beste besluit genomen dan dat er was door haar te laten gaan, maar oh wat een schrale troost lijkt dat nu he? Nogmaal sterkte en koester vooral ook alle mooie herinneringen van jullie samen.
Samen zoveel dingen meegemaakt en zoveel leuke dingen gedaan, dus dat zijn zeker mooie herinneringen om te koesteren.
En ik hoop dat die mooie herinneringen je troost mogen geven...Arline schreef: Samen zoveel dingen meegemaakt en zoveel leuke dingen gedaan, dus dat zijn zeker mooie herinneringen om te koesteren.
Heel veel sterkte met het gemis van je meisje
Ach wat triest, heel veel sterkte gewenst.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Heel veel sterkte met het verlies van je Fennie. Het lijkt me inderdaad vreselijk zwaar om te zien hoe je hondje aftakelt, ik kan me best voorstellen dat het ook rust geeft nu zij haar rust heeft gevonden. Maar het verdriet is er niet minder om... Sterkte nogmaals.
Wat een verdriet 
Heel heel heel veel sterkte met het verlies van je hartsvriendinnetje Fennie
Heel heel heel veel sterkte met het verlies van je hartsvriendinnetje Fennie