Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Spinazie met een stukje gegrilde zalm. Die zalm is een herkansing op de zalm voor de paasdagen want die verdween in een onbewaakt ogenblik in de bek van iemand anders.
Ik zit hier héél hard te denken, maar ik kan maar niet verzinnen in wiens bek danEls&Flow schreef:Spinazie met een stukje gegrilde zalm. Die zalm is een herkansing op de zalm voor de paasdagen want die verdween in een onbewaakt ogenblik in de bek van iemand anders.
Nee, dat is inderdaad een grooooot raadsel
Gebakken aardappeltjes met kikkererwtensalade.
Gebakken aardappeltjes met kikkererwtensalade.
Lasagne gemaakt van de resten van Pasen
Wat betreft zevenblad lees ik hier een milieuvriendelijke verstikkingsmethode: http://www.hovenierroelzuidema.nl/tuinp ... bestrijden
Hier was het vandaag zuurkoolstamp
Wat zat er dan tussen de bladen? Halve stukken crucifix?Dreetje schreef:Lasagne gemaakt van de resten van Pasen
Els&Flow schreef:Spinazie met een stukje gegrilde zalm. Die zalm is een herkansing op de zalm voor de paasdagen want die verdween in een onbewaakt ogenblik in de bek van iemand anders.
Dat gebeurt hier nou nooit
Jaaa, ik las het ook al op de tuinliefhebbersfacebookpagina!dinky89 schreef:Wat betreft zevenblad lees ik hier een milieuvriendelijke verstikkingsmethode: http://www.hovenierroelzuidema.nl/tuinp ... bestrijden
Goeie tip
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Klinkt goed! Bedankt voor de tip!dinky89 schreef:Wat betreft zevenblad lees ik hier een milieuvriendelijke verstikkingsmethode: http://www.hovenierroelzuidema.nl/tuinp ... bestrijden
Bulgursalade met veldsla, tomaatjes, rozijntjes, appel en bulgur (goh). 
Stamppot Chinees kool
ik ben net de ooievaarsbek/geranium die ik vorig jaar heb geplant aan het redden van de verstikkingsdood door......zevenblad- pien - schreef:Jaaa, ik las het ook al op de tuinliefhebbersfacebookpagina!
Goeie tipTenminste, ik hou wel van geraniums
Hier vanavond gemakkelijk Turkse durum met sla.
Witlofslaai, aardappelpureetje, rundergehaktballetjes. Voor Vera broccoli ipv witlof.
Salalala met gebakken piepers, ook wel 's lekker!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gebakken krieltjes, vegaburger met gebakken champi's en paprika, salade rucola, bietjes, avocado
Ik vond alleen deze burger niet zo geslaagd, van de 'vegetarische slager'. Maken ze van die 'bagger-burgers' na uit de friettent. Geloof dat ik toch liever de pompoenburgers of champignonsburgers ofzo heb. Tips welkom. Want het is wel makkelijk, even zoiets om te bakken en toch vegetarisch te eten.
Ik vond alleen deze burger niet zo geslaagd, van de 'vegetarische slager'. Maken ze van die 'bagger-burgers' na uit de friettent. Geloof dat ik toch liever de pompoenburgers of champignonsburgers ofzo heb. Tips welkom. Want het is wel makkelijk, even zoiets om te bakken en toch vegetarisch te eten.