Kim_S schreef:In dat geval, mogen wij dan jullie huis in Zweden?
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ah, oké. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet jaloers ben!dinky89 schreef:Mijn zusje zit nu in Bendigo maar woont daar niet definitiefZe is op wereldreis met haar vriend en zijn nu dus neergestreken op een wijngaard in Bendigo waar ze wat bijverdienen
Ik ben ook totaal niet jaloers op de prachtige plaatjes die ik langs zie komen van haar hoorAnne in Duitsland schreef:Ah, oké. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet jaloers ben!![]()
O.a. uit de himalaya waar ze zijn gestart of de chinese muur of het terracotta leger of hobbittown
Anders slaan jullie Zweden over, kun je meteen door naar NZAnne in Duitsland schreef:Om op 70-jarige leeftijd nog naar NZ te mogen emigreren hebben we wel veel spaarcentjes nodig, dus als jullie die willen ophoesten, dan mogen jullie ons huis in Zweden.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Goed idee, ik ga meteen even overleggen met Herr Antje.Kim_S schreef:Anders slaan jullie Zweden over, kun je meteen door naar NZ
Herr _S vindt het een prima planAnne in Duitsland schreef:Goed idee, ik ga meteen even overleggen met Herr Antje.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mijn opluchting is groot.Kim_S schreef:Herr _S vindt het een prima plan
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik was aan het werk en ineens was het vijf uur, mocht eigenlijk om vier uur al ophouden en ik was lekker bezig, veel gedaan en goed werk verricht
#flow
Was wel heul lang geleden, zo'n dag!
#flow
Was wel heul lang geleden, zo'n dag!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net mijn twee nieuwe skinny caafs opgehaald. Twee zusjes Hairy Potter en Hairmeoni Granger. Ik hoop dat ze het bejaardentehuis in de woonkamer wat op stelten gaan zetten. [emoji41]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat zie ik weer fijne berichten langskomen! Teveel om bij iedereen persoonlijk te reageren, maar ik word er helemaal blij van.
Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien.
Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hairy [emoji7][emoji7]

-
frodo quin
- 5-sterren

Wat een schattig snoetjehannabelgje schreef:Hairy [emoji7][emoji7]
Maareh wat is een skinny cavia?
Een skinny is een (zogoed als) kale.
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Ja, zomer!-Annemarie- schreef:Wat zie ik weer fijne berichten langskomen! Teveel om bij iedereen persoonlijk te reageren, maar ik word er helemaal blij van.![]()
-
src_esther
- 5-sterren

Hier is onlangs - toen we de deur steeds open hadden bij het lekkere zonnige weer - het vliegengordijn maar opgehangen omdat de boerenzwaluwen ons huis kwamen inspecteren.-Annemarie- schreef:Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien.