Niet echt een "foto van de dag" maar ik ben begonnen met het uitzoeken van mijn foto's van mijn bezoek aan het Hallerbos.
Dit bos is bekend om zijn boshyacinten, elk jaar kleurt het bos daar een korte tijd he-le-maal blauw/paars...
Hier een heerlijk uitstapje gehad. Samen hardlopen en samen visje eten. Stinky deed zijn naam eer aan en ging eerst voor de knoflooksaus . En na de vis wilde hij voorin mee, de onozele
Vandaag de pups van Charlotte op bezoek gehad.
Ze zijn nu 2jaar en 7maanden. En ze zijn best goed gelukt.
Het zijn vrolijke en sportieve hondjes geworden. Ook zijn ze alle 3 op vers gebleven, is toch ook best prettig.
Riek schreef:Vandaag de pups van Charlotte op bezoek gehad.
Ze zijn nu 2jaar en 7maanden. En ze zijn best goed gelukt.
Het zijn vrolijke en sportieve hondjes geworden. Ook zijn ze alle 3 op vers gebleven, is toch ook best prettig.
Wat leuk om jou en je drietal te zien Riek! Die zijn zeker heel mooi gelukt! En zo fijn voor jou om te zien hoe het met ze gaat.
N.a.v. de vraag in het geluksmomentjestopic is het mij vanmorgen dan toch gelukt om de babyzwaantjes op de foto te krijgen.
Ze zitten op de slootkant tussen ouder en het water in
N.a.v. de vraag in het geluksmomentjestopic is het mij vanmorgen dan toch gelukt om de babyzwaantjes op de foto te krijgen.
IMG_20170522_084003.jpg
IMG_20170522_084025.jpg
Dank je wel voor het plaatsen Heel erg leuk om te zien
IMG_20170522_084003.jpg
IMG_20170522_084025.jpg