Wilt u ook het beste voor uw huisdier en het liefst tegen een scherpe prijs? Word dan nu lid van 'Het zorgplan voor uw huisdier'.
Met het Zorgplan ontvangt u alle noodzakelijke preventieve behandelingen die uw hond of kat in een jaar nodig heeft. Uw huisdier krijgt op tijd alle noodzakelijke vaccinaties en wordt met een effectief middel beschermd tegen vlooien en wormen. Daarnaast ontvangt u een aantrekkelijke korting op kwaliteitsvoeding van Hills, Royal Canin en Specific. Er is een zorgplan voor het jonge huisdier en voor de oudere hond of kat. Alles bij elkaar ontvangt u een korting die kan oplopen tot 30% van het normale tarief! Klik hier voor meer informatie over Het Zorgplan.
Al kreeg ik geld toe, dan bedankte ik nog voor ede eer, hahaha.
Arme dierenartsen. Ze denken het goed te doen, precies zoals hen geleerd is op de dure dierendokterschool en netjes de protocollen te volgen van de voergoochelaars en pillendraaiers en dan struikelen ze nog over een stel eigenwijze mensen die o zo gevaarlijk hundieren rauw voer voorschotelen, niet jaarlijks willen laten inenten en dan ook nog eens geen smakelijke gifpillen tegen parasietenbeestjes willen geven aan hun honden en katten.
Het leven van een meneer-(of mevrouw)-oom-dierendokter is niet eenvoudig.
hapschaartje schreef:Al kreeg ik geld toe, dan bedankte ik nog voor ede eer, hahaha.
Arme dierenartsen. Ze denken het goed te doen, precies zoals hen geleerd is op de dure dierendokterschool en netjes de protocollen te volgen van de voergoochelaars en pillendraaiers en dan struikelen ze nog over een stel eigenwijze mensen die o zo gevaarlijk hundieren rauw voer voorschotelen, niet jaarlijks willen laten inenten en dan ook nog eens geen smakelijke gifpillen tegen parasietenbeestjes willen geven aan hun honden en katten.
Ik heb het kaartje ingeleverd en gemeld dat ik zelf gezond verstand bezit . Kon mijn dierenarts wel waarderen, de betreffende assistente vond het niet zo geslaagd .
hapschaartje schreef:Al kreeg ik geld toe, dan bedankte ik nog voor ede eer, hahaha.
Ze struikelen niet hoor, wij zijn maar een klein groepje en een hele grote andere groep vind het vaak echt wel een uitkomst. Ultieme vorm van klantenbinding en een redelijk vaste stroom omzet genereren in ruil voor een beetje korting.
En als ik hier temidden van al die eigenwijze mensen een paar gratis pipetjes botlek aanbied, dan heb ik zo een trending topic.
Angelique schreef:Ze struikelen niet hoor, wij zijn maar een klein groepje en een hele grote andere groep vind het vaak echt wel een uitkomst. Ultieme vorm van klantenbinding en een redelijk vaste stroom omzet genereren in ruil voor een beetje korting.
En als ik hier temidden van al die eigenwijze mensen een paar gratis pipetjes botlek aanbied, dan heb ik zo een trending topic.
Mijn reactie was dan ook vrij cynisch bedoeld, hahahaha...
Vertel.... waar zijn die pipetjes botlek allemaal goed voor? Helpen ze ook tegen lastige buurvrouwen? Dan wil ik er wel een paar, whahaha
Angelique schreef:Ze struikelen niet hoor, wij zijn maar een klein groepje en een hele grote andere groep vind het vaak echt wel een uitkomst. Ultieme vorm van klantenbinding en een redelijk vaste stroom omzet genereren in ruil voor een beetje korting.
Inderdaad, veel mensen zullen het ideaal vinden. Een jaargenootje van mijn hond krijgt gewoon zijn entingen, wormenkuren en vlooiendruppels. Oh ja, en zijn RC brokken. Haast 14 is hij en al zijn hele leven volgepropt met troep. Toch is ie niet ongezonder dan mijn ouwetje, dat verbaast me dan.
Och, ik maak er geen geheim van, ik gebruik ook botlek op Oscar. Velen hier. Maar wel iets doordachter als "12 keer per jaar een pipetje, want het werkt een maand". En dat is wel waar deze programma's op sturen. 12 keer per jaar ontvlooien, 4 keer per jaar ontworden, 1 keer per jaar gebitsreiniging en heel speciaal voer voor uw hele speciale viervoeter. En ja, dat vindt een hele grote doelgroep heel fijn.