seniorenhond eet steeds minder (variatie) update: vandaag over de regenboogbrug
Moderator: Lizzy
Re: seniorenhond eet steeds minder (variatie) update: leverwaarden véél te hoog :(
Ik denk dat het nu vooral een kwestie is van kijken wat ze eet........... Sterkte! Mariadistel geef je, he?
Re: seniorenhond eet steeds minder (variatie) update: leverwaarden véél te hoog :(
Ja, maar er blijft de laatste dagen niks meer in en ze wilde helemaal niks meer.
de normaal lekkerste dingen niet!
vanmorgen heeft ze een handje farmfood brokken graag gegeten en tot nu toe is het erin gebleven.
ik snap er niks van maar ja ze heeft iets binnen!
groetjes,
Yvonne
vanmorgen heeft ze een handje farmfood brokken graag gegeten en tot nu toe is het erin gebleven.
groetjes,
Yvonne
Ik bedoel dus inderdaad dat als ze dat eet: dan zij het zo, dan is dat wat je haar voert....ywa100 schreef:Ja, maar er blijft de laatste dagen niks meer in en ze wilde helemaal niks meer.
groetjes,
Yvonne
Ja precies, morgen naar de winkel en een zak brokken kopen
ik ga me wel vermommem, anders gaat mijn reputatie eraan
ik heb al veel honden (baasjes) kunnen overtuigen van de voordelen van vlees hahaha.
ik ga me wel vermommem, anders gaat mijn reputatie eraan
ik heb al veel honden (baasjes) kunnen overtuigen van de voordelen van vlees hahaha.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Ik heb nog niks mogen ontvangen!flodder en dwarrel schreef:je hebt n pb
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

2e poging dan maarywa100 schreef:Ik heb nog niks mogen ontvangen!
Re: seniorenhond eet steeds minder (variatie) update: vandaag over de regenboogbrug
Het ging niet meer, Kaya at nauwelijks nog.
Gisterenmiddag afspraken voor vandaag gemaakt.
Gisterenavond naar buiten moeten tillen voor een plas.
Vanmorgen wilde ze helemaal niks meer, niet lopen, niet eten, niet plassen niks.
Gelukkig kwam de Da om 15 uur om lijden te besparen en daarna hebben we haar laten cremeren.
Het is zooo snel gegaan......
Gisterenmiddag afspraken voor vandaag gemaakt.
Gisterenavond naar buiten moeten tillen voor een plas.
Vanmorgen wilde ze helemaal niks meer, niet lopen, niet eten, niet plassen niks.
Gelukkig kwam de Da om 15 uur om lijden te besparen en daarna hebben we haar laten cremeren.
Het is zooo snel gegaan......
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Re: seniorenhond eet steeds minder (variatie) update: vandaag over de regenboogbrug
Heel veel sterkte met t verlies van je Kaya
Ahhhhhhhhh
Heel veel sterkte met het verlies van Kaya
Heel veel sterkte met het verlies van Kaya
-
fransbulletje
Heel veel sterkte...
- Border Bandit
- 5-sterren

Och, wat naar!
Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte. Fijn dat jullie haar verder lijden konden besparen, naar dat het nodig was.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat sneu dat het niet langer ging met Kaya. Maar je hebt gedaan wat je kon, en om je dier dan te laten gaan is een groot teken van liefde! Sterkte met de verwerking van het verlies...