Berichtje van de dierenarts

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Berichtje van de dierenarts

Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Wat heel erg is aan zo´n mail is dat er 2x het woord ´noodzakelijk´ wordt gebruikt. Alsof je echt een dierenmishandelaar bent als je dit niet doet.
En heel veel mensen denken niet zelf na en doen dat dan maar, ´want de dierenarts zegt dat het moet´.

En na 6 jaar universiteit (´die school´ ::) ) ben je aardig gebrainwashed kan ik je vertellen. Toen ik net was afgestudeerd stond ik echt niet zo sterk in mijn schoenen om alles wat ik had geleerd overboord te gooien. Inmiddels gelukkig wel....
Maar mensen van 18-24 (de jaren waarin je die opleiding volgt) zijn nou eenmaal heel beinvloedbaar en vinden het nog heel belangrijk om geaccepteerd te worden door hun leeftijd-/studiegenoten. En die brainwash is echt goed hoor. Zes jaar is lang (militairen worden minder lang getraind en die geloven ook heilig in wat ze doen) en zo staat er elke keer een nieuw leger op van brave pillenverkopers.
Behalve die paar die na een paar jaar hun gezond verstand weer terugvinden en de holistische kant op gaan :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

nikèdog2000 schreef:wat lief van de dierenarts
om je hond te vergiftigen
Angelique schreef:Wel met 30% korting he :cool:
:2funny: :2funny: :2funny:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Spikkelneus schreef:Wat heel erg is aan zo´n mail is dat er 2x het woord ´noodzakelijk´ wordt gebruikt. Alsof je echt een dierenmishandelaar bent als je dit niet doet.
En heel veel mensen denken niet zelf na en doen dat dan maar, ´want de dierenarts zegt dat het moet´.

En na 6 jaar universiteit (´die school´ ::) ) ben je aardig gebrainwashed kan ik je vertellen. Toen ik net was afgestudeerd stond ik echt niet zo sterk in mijn schoenen om alles wat ik had geleerd overboord te gooien. Inmiddels gelukkig wel....
Maar mensen van 18-24 (de jaren waarin je die opleiding volgt) zijn nou eenmaal heel beinvloedbaar en vinden het nog heel belangrijk om geaccepteerd te worden door hun leeftijd-/studiegenoten. En die brainwash is echt goed hoor. Zes jaar is lang (militairen worden minder lang getraind en die geloven ook heilig in wat ze doen) en zo staat er elke keer een nieuw leger op van brave pillenverkopers.
Behalve die paar die na een paar jaar hun gezond verstand weer terugvinden en de holistische kant op gaan :biggrin2:
Oei, dat is vast geen populaire mening bij je collega's ;D
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Lizzy schreef:Oei, dat is vast geen populaire mening bij je collega's ;D
Nee, dat klopt. Maar inmiddels interesseert mij het geen r**t meer wat iemand anders daar van vindt. Het grote voordeel van ouder worden ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Spikkelneus schreef:Nee, dat klopt. Maar inmiddels interesseert mij het geen r**t meer wat iemand anders daar van vindt. Het grote voordeel van ouder worden ;)
Ja, ik weet er alles van :biggrin2: , een van de weinige voordelen :biggrin2:
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Spikkelneus schreef:Nee, dat klopt. Maar inmiddels interesseert mij het geen r**t meer wat iemand anders daar van vindt. Het grote voordeel van ouder worden ;)
Ja, lekker is dat, hè? En ik ben veel ouder dan jij, dus kun je nagaan!! ;) :biggrin2: :biggrin2:
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Tanna schreef:Nou nee, bedankt.......... :-X :-X

Wilt u ook het beste voor uw huisdier en het liefst tegen een scherpe prijs? Word dan nu lid van 'Het zorgplan voor uw huisdier'.

Met het Zorgplan ontvangt u alle noodzakelijke preventieve behandelingen die uw hond of kat in een jaar nodig heeft. Uw huisdier krijgt op tijd alle noodzakelijke vaccinaties en wordt met een effectief middel beschermd tegen vlooien en wormen. Daarnaast ontvangt u een aantrekkelijke korting op kwaliteitsvoeding van Hills, Royal Canin en Specific. Er is een zorgplan voor het jonge huisdier en voor de oudere hond of kat. Alles bij elkaar ontvangt u een korting die kan oplopen tot 30% van het normale tarief! Klik hier voor meer informatie over Het Zorgplan.
Meteen doen! :P
hapschaartje
1-ster
1-ster

Bericht door hapschaartje »

Border Bandit schreef:Meteen doen! :P
Zeker! Met een beetje "geluk" is uw hond of kat meteen verlost van ALLE problemen :cry2:

Plaats reactie