Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik was niet gemeen, hij ging uit zichzelf verliggen!
- Charlie Angel
- Moderator
Ja, maar jij lokte het uit.eelke schreef:Ik was niet gemeen, hij ging uit zichzelf verliggen!
Ja doeg, hij leest hier echt niet mee hoor!Charlie Angel schreef:Ja, maar jij lokte het uit.
- Charlie Angel
- Moderator
Maar jij maakt gebruik van zijn voorspelbaarheid.eelke schreef:Ja doeg, hij leest hier echt niet mee hoor!
Ja het is ook echt kei-sneu dat hij van de hondenbank naar de mensenbank mag verhuizen als hij dat wilCharlie Angel schreef:Maar jij maakt gebruik van zijn voorspelbaarheid.
- Charlie Angel
- Moderator
Dat bedoel ik! [emoji16] [emoji16]eelke schreef:
Ja het is ook echt kei-sneu dat hij van de hondenbank naar de mensenbank mag verhuizen als hij dat wil
Zie vandaag weer bericht langskomen van dierenarts op fb ten aanzien van vaccinatie:

Ik zou dan toch liever zelf geld overmaken dan dat ik een vaccinatie zet om geld te donerenAankomende week loopt de vaccinatie-actie voor Stichting DIO. Maakt u de afspraak voor de gezondheidscheck en de vaccinatie van uw huisdier(en) komende week? Wij doneren dan 2,50 euro per vaccinatie aan Stichting DIO voor hun project in Malawi!
Nou morgen 1 uur rijden om caddy nr1 te bezichtigen dan 1,5 uur verder om nr. 2 te bezichtigen. En dan weer 2,5 uur terug. Wordt morgen mooi weertje
Druk dagje voor ons, eh lui dagje voor de hondjes.
Nou ja serieus best moeilijk de een is duurder maar ook wel jonger (zelfde model) maar evenveel gelopen. Keuzes, keuzes, keuzes
Nou ja serieus best moeilijk de een is duurder maar ook wel jonger (zelfde model) maar evenveel gelopen. Keuzes, keuzes, keuzes
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Welke is het geworden?Kaio schreef:Nou morgen 1 uur rijden om caddy nr1 te bezichtigen dan 1,5 uur verder om nr. 2 te bezichtigen. En dan weer 2,5 uur terug. Wordt morgen mooi weertje![]()
Druk dagje voor ons, eh lui dagje voor de hondjes.
nr 2 natuurlijk, die verder weg staatEef+doggies schreef:Welke is het geworden?
Maar algehele indruk van de auto was beter en een beter gevoel, is ook 3 jaar jonger (wel evenveel gelopen)
dat bankje is wel favoriet he ?eelke schreef:Joep ligt (weer eens) super lekker te slapen op zijn bankje. Maar daar ligt een kleedje op die ik eigenlijk wil uitwassen. Maar hij ligt zo lekker. Wat een dilemma's heb je als hondenbaas toch hé. Ik ga in ieder geval de kleedjes van de andere bank maar afhalen. Misschien wisselt hij dan zo van plek en hoef ik hem zelf niet te storen.
Oh, en ik heb al 3 kikkertjes! Ik twijfel nu wel wanneer ik ze dan moet gaan uitzetten, want de rest heeft nog geen pootjes...
Een van de toch wel. Want eigenlijk is Joep altijd een super blije, tevreden, en gelukkige hond.smulpaap schreef:
dat bankje is wel favoriet he ?
Nu heb ik iets gevonden waarmee Tobias (kat) niet wagenziek wordt, namelijk primatour.
Krijg ik het toch amper bij 'm naar binnen
Hij krijgt ook okugest en die breek ik in stukjes en frummel dat in een stukje worst.
En hap slik weg is de okugest. Naief als ik ben dacht ik dus de primatour ook wel zo binnen te krijgen...Fout gedacht
Leverworst, ham, kaas, stukje snoepstick...niks noppes nada...Zodra er maar een kruimeltje (echt letterlijk want uitgetest) in zit loopt hij er zo bij weg. Plan b was grijp kat en stop het in de bek. Toen zat er vooral veel primatour op de vloer, mijn vingers en zijn vacht. Ohja en mijn vinger waren ook wat toegetakelt...Plan c was pak kat, rol 'm in handdoek en dan pil in bek. Zelfde resultaat, inclusief de kapotte vingers
Iemand hier misschien een gouden tip?
Krijg ik het toch amper bij 'm naar binnen
En hap slik weg is de okugest. Naief als ik ben dacht ik dus de primatour ook wel zo binnen te krijgen...Fout gedacht
Leverworst, ham, kaas, stukje snoepstick...niks noppes nada...Zodra er maar een kruimeltje (echt letterlijk want uitgetest) in zit loopt hij er zo bij weg. Plan b was grijp kat en stop het in de bek. Toen zat er vooral veel primatour op de vloer, mijn vingers en zijn vacht. Ohja en mijn vinger waren ook wat toegetakelt...Plan c was pak kat, rol 'm in handdoek en dan pil in bek. Zelfde resultaat, inclusief de kapotte vingers
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
zurca schreef:Nu heb ik iets gevonden waarmee Tobias (kat) niet wagenziek wordt, namelijk primatour.
Krijg ik het toch amper bij 'm naar binnenHij krijgt ook okugest en die breek ik in stukjes en frummel dat in een stukje worst.
En hap slik weg is de okugest. Naief als ik ben dacht ik dus de primatour ook wel zo binnen te krijgen...Fout gedacht![]()
Leverworst, ham, kaas, stukje snoepstick...niks noppes nada...Zodra er maar een kruimeltje (echt letterlijk want uitgetest) in zit loopt hij er zo bij weg. Plan b was grijp kat en stop het in de bek. Toen zat er vooral veel primatour op de vloer, mijn vingers en zijn vacht. Ohja en mijn vinger waren ook wat toegetakelt...Plan c was pak kat, rol 'm in handdoek en dan pil in bek. Zelfde resultaat, inclusief de kapotte vingers![]()
![]()
Ik kreeg als kind vroeger primatour voor wagenziekte en mijn god wat was dat spul goor en bitter...
http://www.primatour.nl/hoe-gebruik-je-primatour-0
op deze site staat dat de bitter smaak vooral naar boven komt als je het tablet breekt. Als tip staat erbij : Tip: je kunt een tabletje met wat water, limonade of geprakt in een stukje fruit innemen.
Hmmm, lijkt me voor katten geen oplossing
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Zou easy-pill wat zijn?
Schijnt heel smakelijk te zijn, met als Siberiënne heb ik ook nog rillende herinneringen... blegh
Schijnt heel smakelijk te zijn, met als Siberiënne heb ik ook nog rillende herinneringen... blegh