Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Ingeborg58
- 3-sterren

Re: Het weer
Ter hoogte van Hilvarenbeek gaf de thermometer daarnet al 34 graden aan!
Pfffff ik dacht ff sporten, en dan lekker douchen. Maar man man, daar koel je dan helemaal niet vanaf. Na het afdrogen meteen weer nat van het zweet, ieks! En dan moet ik zo ook nog ff met Joep naar buiten en op de fiets naar de supermarkt...
- Angelique
- 5-sterren

Hier staat er een stevig windje bij, dus wel warm, maar wel goed te doen.
Ja daar kwam ik ook achter, het viel eigenlijk wel mee buiten.
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Toen ik vanochtend om half 8 met Vera beneden zat, gaf de gevelthermometer (op dat moment geen zon, wel infrarood uit de stenen) al 25 graden aan.
Toen ik vanochtend om half 8 met Vera beneden zat, gaf de gevelthermometer (op dat moment geen zon, wel infrarood uit de stenen) al 25 graden aan.
Het is nu 29 graden. Maar het windje koelde mijn bezwete kop goed af denk ik
(is het nou bezwete of bezweette?)
(is het nou bezwete of bezweette?)
Ik heb eigenlijk niks te klagen meer
zelfs na mijn fietstochtje met omweg via het bos dacht ik niet dat ik smolt, dus dan moet het echt wel meevallen, al zegt buienradar toch echt 32.2
Zit binnen, daar is het 25 graden. Ventilator lekker aan, en het voelt zelfs koel.
Zit binnen, daar is het 25 graden. Ventilator lekker aan, en het voelt zelfs koel.
Hier regent het pijpenstelen. Het flitst en dondert er flink hard bij, we wachten maar even met de middag wandeling.
Ja hier komt het er ook aan! 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Hier is het iets minder qua stelen en gedonder, maar het koelt heurlijk af!Els&Flow schreef:Hier regent het pijpenstelen. Het flitst en dondert er flink hard bij, we wachten maar even met de middag wandeling.
Nu gaat het weer niet regenen volgens buienradar 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Frustrerend hè!eelke schreef:Nu gaat het weer niet regenen volgens buienradar
Hier boven de 34°C en hou buienradar ook in de gaten. Maar elke keer dat ik kijk verschuift het tijdvak van regen op naar later op de dag.
Eerst zou het nu al keihard regenen, maar nu wordt er over een half uur een drupje verwacht. Ik had de parasol nog niet binnen moeten halenMandarijn schreef:Frustrerend hè!
Hier boven de 34°C en hou buienradar ook in de gaten. Maar elke keer dat ik kijk verschuift het tijdvak van regen op naar later op de dag.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Pijpenstelen zijn gearriveerd!Inge en Bono schreef:Hier is het iets minder qua stelen en gedonder, maar het koelt heurlijk af!![]()
- Angelique
- 5-sterren

Nee, dat is vragen om een afzwaaiende buieelke schreef:Eerst zou het nu al keihard regenen, maar nu wordt er over een half uur een drupje verwacht. Ik had de parasol nog niet binnen moeten halen