Ja daar ben ik blij om. Heb nog getwijfeld om tot woensdag te wachten, maar dat is het dan, wachten. En dat helpt niet.Hylos schreef:Maar je bent wel naar je werk gegaan en de grootste stap is daarmee gezet!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Je schoonmoeder die zegt kijk, naar elza gaat blazen en Elza die op de meest schattige manier terug gaat blazen
Zo leuk als je schoonouders bij je wonen en je kind ook dingen leren, ben jij ook eens de persoon die verraste word
Zo leuk als je schoonouders bij je wonen en je kind ook dingen leren, ben jij ook eens de persoon die verraste word
Toch is het wel stoer hoor, wachten is natuurlijk wel de makkelijkste-kopinhetzand-weg. Heb je toch maar mooi niet voor gekozen, dus dan inderdaad maar trots zijn op jezelfKaela schreef:Ja daar ben ik blij om. Heb nog getwijfeld om tot woensdag te wachten, maar dat is het dan, wachten. En dat helpt niet.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
+1eelke schreef:Toch is het wel stoer hoor, wachten is natuurlijk wel de makkelijkste-kopinhetzand-weg. Heb je toch maar mooi niet voor gekozen, dus dan inderdaad maar trots zijn op jezelf
+2!eelke schreef:Toch is het wel stoer hoor, wachten is natuurlijk wel de makkelijkste-kopinhetzand-weg. Heb je toch maar mooi niet voor gekozen, dus dan inderdaad maar trots zijn op jezelf
-
hannabelgje
- 5-sterren

+3. Super knap!Kim_S schreef: +2!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Lief!jasmijn schreef:Je schoonmoeder die zegt kijk, naar elza gaat blazen en Elza die op de meest schattige manier terug gaat blazen![]()
![]()
![]()
Leuk om zo verrast te worden
- Pauline
- 5-sterren

Op een gewone door-de-weekse-donderdag genieten met mijn mannen.
Prachtige foto Pauline, geniet van je mannen 
- Pauline
- 5-sterren

Altijd Syl, elk moment.Robian schreef:Prachtige foto Pauline, geniet van je mannen
Goed zo, jouw kennende had ik ook niet iets anders verwachtPauline schreef:Altijd Syl, elk moment.
Mijn geluksmomentje van de dag: Volgens mij heb ik iemand hier op Barfplaats blij gemaakt vandaag
Goh, geen ideeeee wie je bedoeltRobian schreef:Goed zo, jouw kennende had ik ook niet iets anders verwacht![]()
Mijn geluksmomentje van de dag: Volgens mij heb ik iemand hier op Barfplaats blij gemaakt vandaag
Geluksmomentje van de dag: ik ben blij 
Eigenlijk voor in het klaagtopic maar ik denk dat dan de link niet wordt gelegd
ik ben nieuwsgierig
- Angelique
- 5-sterren

Na zo vaak misgegrepen te hebben is het me eindelijk gelukt om deze pop op de kast te hebben