Lazy Garfield schreef:Hier wel:https://www.wehkamp.nl/huishouden/stofz ... 7_7G6_G2I/
Zie twee types Henry allebei met een stofborstel.
Zelfde prijs weet alleen niet welke beter is, wellicht weet een ander forumlid dat.
De ene is volgens mij dan Henry XL, die zal net iets meer hebben?
Oh je hebt ook nog een harry Pets.. Zie nu al door de bomen het bos niet meer. En ik wil zo graag z.s.m. een stofzuiger weer. UGH! Is niets zoveel zand op de vloer en met de bezem blijft er veel liggen
Ik heb de HRP 206 eco plus. Die had de beste zuigkracht voor harde vloeren. Je kunt ook nog andere borstels bijkopen van Numatic. Bij coolblue op de website kun je er drie in de vergelijking naast elkaar zetten kun je makkelijk de verschillen zien. Succes!
Ik heb de Nilfisk Elite Superior met Hepa 14 filter en daar ben ik erg tevreden over. Alleen had er wel een koolstoffilter in gemogen
Hij hield er in eerste instantie wel al na een jaar mee op Maar er zit 5 jaar garantie op, dus toen kreeg ik een nieuwe
De eerste die ik had, had wel iets meer zuigkracht (en meer watt). Maar die wordt niet meer gemaakt.
Eef+doggies schreef:Ik heb de Nilfisk Elite Superior met Hepa 14 filter en daar ben ik erg tevreden over. Alleen had er wel een koolstoffilter in gemogen
Hij hield er in eerste instantie wel al na een jaar mee op Maar er zit 5 jaar garantie op, dus toen kreeg ik een nieuwe
De eerste die ik had, had wel iets meer zuigkracht (en meer watt). Maar die wordt niet meer gemaakt.
Als je Henry één keer gehad hebt wil je nooit meer wat anders!!