Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Geslaagd dagje Efteling gehad! En het is droog gebleven... Symbolica is niet gelukt; de kortste wachttijd volgends de app was 100 minuten, veel te gek!
Onze neefjes waren ook mee (totaal waren we dus met 17 [emoji51]) en dat zijn geen helden, maar ik geloof dat we monsters hebben gecreeerd haha, ze zijn zelfs mee geweest in de Baron! En mooi dat ze het vonden! Ze hebben zich al 10x aangemeld voor volgend jaar....
Onze neefjes waren ook mee (totaal waren we dus met 17 [emoji51]) en dat zijn geen helden, maar ik geloof dat we monsters hebben gecreeerd haha, ze zijn zelfs mee geweest in de Baron! En mooi dat ze het vonden! Ze hebben zich al 10x aangemeld voor volgend jaar....
Ooohh gewoon zo maar, of??
eelke schreef:Ooohh gewoon zo maar, of??
Kaio schreef:
maar niet 'zomaar' dus 
Jaaaa aah! Hoe heet ie? En hoe oud is ie?
Hij is bijna 3,5 jaar, is niet moeders mooiste, heeft een kreukneus
, maar hij is wel heel erg leuk!
Ik weet niet of we zijn huidige naam gaan behouden, maar we hebben nog ff om erover na te denken
Ik weet niet of we zijn huidige naam gaan behouden, maar we hebben nog ff om erover na te denken
Nou ik ben benieuwd wat er uit jullie overdenkingen komt.
Ik ga zo maar weer eens een rondje met Joep doen. Naar een park op 5 min loopafstand ofzo waar we eigenlijk nog nooit geweest zijn. We ontdekken heel onze buurt opnieuw.
Ik ga zo maar weer eens een rondje met Joep doen. Naar een park op 5 min loopafstand ofzo waar we eigenlijk nog nooit geweest zijn. We ontdekken heel onze buurt opnieuw.
- Angelique
- 5-sterren

Noem je 'm toch gewoon zoKaio schreef:Hij is bijna 3,5 jaar, is niet moeders mooiste, heeft een kreukneus, maar hij is wel heel erg leuk!
Je moest eens weten hoeveel varianten, afgeleiden daarvan de revue gepasseerd hebbenAngelique schreef:Noem je 'm toch gewoon zoHey kreukneus
Wat een leukerd!
Haha maar verder geen idee nog
- Angelique
- 5-sterren

Kaio schreef:Je moest eens weten hoeveel varianten, afgeleiden daarvan de revue gepasseerd hebbenAlf, Gonzo, Kroki
![]()
Haha maar verder geen idee nog
Ik opteer voor ALF
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ook. Geweldige naam!Angelique schreef:
Ik opteer voor ALF
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gonzo is ook leuk