Toppunt van blond?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Toppunt van blond?
De uitgroei van je haar gaan verven als je man bezig is met een WC te verbouwen en het water heeft afgesloten..... En nu moet de verf eruit...... En het water kan er niet op want de leidingen liggen open op de plee

Re: Toppunt van blond?
Ik heb beeld [emoji2]Lizzy schreef:De uitgroei van je haar gaan verven als je man bezig is met een WC te verbouwen en het water heeft afgesloten..... En nu moet de verf eruit...... En het water kan er niet op want de leidingen liggen open op de plee![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt overwegen om in de plomp voor je deur te duiken of de waterbak van de honden erover te kieperen...
Maar...in het zonnebrand topic ga je niet smeren want ongezond en dan maar vlekken en rimpels maar je verft wel je haar?
In de plomp.... Mmmmm...... Leo gaat een nood reparatie uitvoeren zegt ie netpluk schreef:Ik heb beeld [emoji2]
Je kunt overwegen om in de plomp voor je deur te duiken of de waterbak van de honden erover te kieperen...
Maar...in het zonnebrand topic ga je niet smeren want ongezond en dan maar vlekken en rimpels maar je verft wel je haar?
Met natuurverf natuurlijk. En bovendien kiep ik dat maar eens per twee maanden op mijn hoofd
Bestaat dat ook in andere kleuren? Ik had t idee dat je dan altijd vast zit aan henna.
- Angelique
- 5-sterren

Bij deze is die offcieel...het L-momentje
Om ons aller Maxima even na te blaten....dat was een beetje dom

Om ons aller Maxima even na te blaten....dat was een beetje dom
Ongelofelijk he?! Gewoon niet aan gedacht. Leo roept naar boven "Liz, wat ben je aan het doen?". Ik antwoord "mijn haar aan het verven". Waarop hij zegt "Oh... Jee, is dat een goed moment?". En pingggg, kwartje, water is eraf
. Dus ik zeg "nee, niet echt he?". Nou ja, hij met spoed wat in mekaar geknutseld zodat ik heel snel de verf eruit kon halen. Het voelt allemaal nog wel erg kleffig dus vanavond maken we het af, de haarklus 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oooh, altijd fijn als dit soort dingen een ander overkomt [emoji51]
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Djeez Lizzy

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Echt prettig, ik schaam me ineens stukken minder voor mijn eigen blonde acties! Het kan dus de beste overkomen 
Jaaaa, kom op, biecht opMieke L. schreef:Echt prettig, ik schaam me ineens stukken minder voor mijn eigen blonde acties! Het kan dus de beste overkomen
Ow wat errug......

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
okeLizzy schreef:Jaaaa, kom op, biecht op![]()
![]()
![]()
!
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, na 10 dagen niet op een echte WC te hebben gekund (op een camping plee in de schuur
- wij hebben 1 plee in huis dus needless to say dat we tegen de verbouwing van onze enige plee op zagen
) is het een klein feestje hier in huis want we kunnen weer op een echte plee! Yeahhh
. Doortrekken was nog nooit zo'n luxe
Leo heeft de vloer van de keuken eindelijk doorgelegd in de WC, nieuw duo-blok erop (en ja, we hadden graag een hang pot gehad maar om technische redenen was dat niet mogelijk helaas), mooie zwarte nieuwe plee-bril, nieuwe gestuukte wanden en afgewerkt met krijtverf (en sealer) en nu moet de afwerking nog (wegwerken van de buizen, plintjes, pleerol-houder), maar we kunnen naar de plee!!!!!!!!!!
Wat een luxe...........!
En nu dan toch echt het einde-rozen-tijdperk..... Taaataaataaaataaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe pot!
Leo heeft de vloer van de keuken eindelijk doorgelegd in de WC, nieuw duo-blok erop (en ja, we hadden graag een hang pot gehad maar om technische redenen was dat niet mogelijk helaas), mooie zwarte nieuwe plee-bril, nieuwe gestuukte wanden en afgewerkt met krijtverf (en sealer) en nu moet de afwerking nog (wegwerken van de buizen, plintjes, pleerol-houder), maar we kunnen naar de plee!!!!!!!!!!
Wat een luxe...........!
En nu dan toch echt het einde-rozen-tijdperk..... Taaataaataaaataaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe pot!