Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Nog een week wachten en dan hebben we gezinsuitbreiding
- Charlie Angel
- Moderator
Zo spannend, kan niet wachten!!kira schreef:Nog een week wachten en dan hebben we gezinsuitbreiding
*knappe Sien, zelf eenkoekje schreef:Vanochtend vroeg heeft Sien een muis gevangen! Sien is 11 en nogal stads. Ik was nog even kruiken aan het vullen voor mn jongste kuikentjes en hoorde een gek geluid buiten. Ik deed de keukendeur open en Sien sjeesde naar binnen. Die maakte nog steeds binnensmonds het gekke geluid. Ze had een muisje in haar mond en kon daardoor niet voluit loeien![]()
De eerste keer dat Sien bewust een mis heeft gevangen. Ik heb hem buiten niet meer gevonden, dus ik denk dat ze de muis zelfs heeft opgegeten.
*trotse moeder*
O jaaaa, dat ken ik nog van Pippo
Ik kreeg vanochtend een 'kopje' van Gabi toen ik beneden kwam. Lief hoor, zo'n soort 'veeg' langs je been
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Siberienne schreef:IMG_9965.JPG
Nieuwe beker gekocht! Ik had er ooit 1 in de VS gekocht met deze tekst maar die was kapot gevallen. Heb 'm nu weer!
Zo'n beker zou ook wat voor hier zijn
Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Geluksmomentje is vooral van Harry; voor het eerst een gedroogde koeienoor gekregen, wat heeft Harry gesmuld (hoorbaar ook haha) geluksmomentje van mij is dan te zien hoe hij van dat oor geniet, en elke keer even naar mij kijkt alsof hij zegt ; oh mam, zo lekker!
- Charlie Angel
- Moderator
Van harte gefeliciteerd Kim_S en meneer_S en nog heel veel gelukkige jaren samen gewenst! [emoji8]Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn
En geniet van de taart![emoji16]
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gefeliciteerd!!!!Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn
Lekker smullen
- Inge en Bono
- 5-sterren

Van harte gefeliciteerd Kim! 
Gefeliciteerd kim m, dat de taart je mogen smaken
Mijn geluks momentje is een beetje raar.
Ik mocht elza niet terug pakken, ze wou bij papa blijven
Als ik haar vast paktje ging ze mopperen en zich vast klemmen aan papa, papa helemaal in de zevend hemel
Dit was de eerste keer dat ze dat bij hem deed, zo lief
Dit doet ze ook soms bij oma, dan mag oma haar niet weer neer zetten en wilt ze niet terug naar mama
Mijn geluks momentje is een beetje raar.
Ik mocht elza niet terug pakken, ze wou bij papa blijven
Als ik haar vast paktje ging ze mopperen en zich vast klemmen aan papa, papa helemaal in de zevend hemel
Dit was de eerste keer dat ze dat bij hem deed, zo lief
Dit doet ze ook soms bij oma, dan mag oma haar niet weer neer zetten en wilt ze niet terug naar mama
De jongste kuikentjes hebben zich in een melk-coma gedronken en het oudste kuikentje is met oma de Ah aan het leegkopen. Rust!
Klinkt goedkoekje schreef:De jongste kuikentjes hebben zich in een melk-coma gedronken en het oudste kuikentje is met oma de Ah aan het leegkopen. Rust!
Hoe is het met je Koekje?
10 jaar en 1 dag! Gefeliciteerd Kom en Meneer_SKim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn
- Angelique
- 5-sterren

Feli Kim en S!
- Pauline
- 5-sterren

Hiep hiep hoera Kim en Co!
Groeien de kuikentjes naar behoren Koek? En hoe is het met jou?
Groeien de kuikentjes naar behoren Koek? En hoe is het met jou?