Nu nog iets verzinnen voor vanavond.
Het plan om de vriezer en de voorraadkast leeg te eten vordert, maar nog niet zo snel als ik zou willen. Moet eigenlijk gewoon twee weken geen boodschappen halen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

- pien - schreef:Gister zoute haring, witlofsla en als extraatje aardbeien met slagroom toe omdat we ieder 10 kilo zijn afgevallen![]()
Vanavond Suri-kippedij met zoete-aardappelfrieten en wortelspitskoolsalade.
We hebben redelijk koolhydraatarm gegeten, sommige dingen ingeruild (chips) voor iets gezonders. Veel groenten. En af en toe ook gewoon een frietje gegetenToo schreef:10 kilo... petje af!!
Wat hebben jullie allemaal niet gegeten om dat voor elkaar te krijgen?
K weet best waar ik de mist in ga maar die motivatie he![]()
Gister
Roergebakken spinazie met veel knof, champignonnen en restje fruits de mer en wat verse pasta
Straks is nog een verrassing ,er wordt gekookt, t is iig (nagenoeg) vega en lowcarb

- pien - schreef:Gister zoute haring, witlofsla en als extraatje aardbeien met slagroom toe omdat we ieder 10 kilo zijn afgevallen![]()

Top!!- pien - schreef:Gister zoute haring, witlofsla en als extraatje aardbeien met slagroom toe omdat we ieder 10 kilo zijn afgevallen![]()
Het werd pasta salade van erwtenpasta en heel veel verschillende groensels , lekker en gezellig.- pien - schreef:We hebben redelijk koolhydraatarm gegeten, sommige dingen ingeruild (chips) voor iets gezonders. Veel groenten. En af en toe ook gewoon een frietje gegeten![]()
En een ijsje met salted caramel (zelfgemaakt). En een reepje Tony Chocolonely. Af en toe hé![]()
En als ik weet dat ik de fout inga (pure chocola met noten, dan red ik het niet met een klein stukje) dan haal ik dat niet meer. Heeft lang geduurd, maar het lukt nu
![]()
Ben benieuwd wat je vanavond eetLekker dat er voor je wordt gekookt!
Interessant! Is me wel iets van bekend. Wil je mij een samenvatting geven? (als ik bij de 2e helft van een zin in het Engels ben ben ik de eerste helft weer vergetenSiberienne schreef:Top!!
Wij aten vega burger en quinoa salade met dadels, pecannoten, pijnboom en pompoenpitten, tomaat, avocado en rucola. Met tomaat-basilicum humus. Scheut olijfolie erover.
worstel me door boeiend artikel: relatie tussen darm en brein. https://www.researchgate.net/profile/Ru ... n-axis.pdf

Kun je Engels volgen? Er is een Ted x op YouTube vd schrijver.- pien - schreef:Interessant! Is me wel iets van bekend. Wil je mij een samenvatting geven? (als ik bij de 2e helft van een zin in het Engels ben ben ik de eerste helft weer vergeten)