Lizzy schreef:Oh nee

!
Oh waardeloos zeg, dit
Ik hoop dat je Paul morgen aan de telefoon krijgt. Ik ga heel hard voor je duimen!
Ik heb vanochtend de praktijk gelijk gebeld en de vrouw aan de telefoon zei dat hij hopelijk vandaag nog kan terugbellen, anders zou het pas woensdag worden.
pike schreef:Ik heb je filmpjes bekeken en dit zijn zeer zeker géén epiliptische toevallen. Er zijn wel wat neurologische verschijnselen zichtbaar. Ik zou de filmpjes zeker doormailen naar Mandigers.
Dit is een echte epileptische aanval (pas op, dit zijn heel nare beelden)
Als je zeker weet dat je hond tekenen vertoond van een op handen zijnde aanval (maar in de filmpjes is dat dus niet het geval want er is niets gebeurd) zou je Stesolid in kunnen zetten. Overleg met Mandigers hierover.
Verschrikkelijk om je beestje zo tekeer te zien gaan, en ik herken bijna alles in dit filmpje. Behalve dat met de tong. Maar dat je hem zo ziet ''vlieghappen'' is ook precies wat Yoshi deed tijdens haar aanvallen voordat ik Mandigers had bezocht en met de nieuwe medicatie was begonnen. Ineens kwamen dat soort klassieke aanvallen, zoals Mandigers het noemt meerdere keren per dag voor. Ook dat op de grond op hun zij liggend en als een gek heen en weer bewegen en zwaar ademen is wat Yoshi ook had.
Maar inderdaad, zo ver is het nu nog niet gekomen nadat ze de nieuwe medicijnen krijgt. Ik blijf het ook altijd lastig vinden hoe ik het moet noemen, maar wat je in die drie video's ziet van mij...dat was meestal hoe een echte aanval bij Yoshi begon. Het begon met dat zware ademen (ook na de aanval) en trillend en angstig kijken en dan volgde de echte zware aanval. Maar het valt dus niet echt te zeggen wat dit veroorzaakt en wat er eigenlijk precies gebeurd? Ik begon me al ernstige zorgen te maken toen dit ineens drie keer gebeurde in iets meer dan drie uur tijd....maar het doet me goed te horen dat het waarschijnlijk dus geen epilepsie is. Daarom wilde ik ook echt niet meteen met de dosering omhoog, want pas bij een aanval moest ik dat meteen doen maar volgens mij bedoelt Mandigers wel echt een klassieke aanval dan.
Mijn theorie over mijn video's was dan ook dat de nieuwe medicatie nog net sterk genoeg is om die rottige shit aanval tegen te houden. Of dit uberhaupt zo werkt weet ik echter niet.
Ik waardeer de hulp en het advies in elk geval gigantisch.