Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Opa Jakkie. 12 jaar inmiddels en still going strong ook al rijzen zijn leverwaardes de pan uit. Hij is nog altijd zo actief en sterk dat zijn tuigje nog steeds geborgd wordt.
Gisteren was Joep een dagje bij zijn moeder, en vandaag geniet ie van de zon.

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat glanst Joep mooi in de zon 
Lieve foto van Joep en zijn moedereelke schreef:Gisteren was Joep een dagje bij zijn moeder, en vandaag geniet ie van de zon.
pike schreef:Opa Jakkie. 12 jaar inmiddels en still going strong ook al rijzen zijn leverwaardes de pan uit. Hij is nog altijd zo actief en sterk dat zijn tuigje nog steeds geborgd wordt.IMG_0583.JPG
Goed zo opa , houden zo dat tuigje
Ja hij zit best oké in zijn vacht nuFenixjuh schreef:Wat glanst Joep mooi in de zon
Ja lief he? Hij heeft echt het karakter van zijn moeder, da's ook zo'n goedzak. Hij heeft het wel druk gehad daar, er wonen ook 4 kindjes, dus aandacht genoeg! Hij heeft vandaag alleen maar geslapensmulpaap schreef:
Lieve foto van Joep en zijn moeder
Hoe oud is Joep zijn moeder ?eelke schreef:Ja hij zit best oké in zijn vacht nuEn dat is met zijn jeukerigheid helaas lang niet altijd zo.
Ja lief he? Hij heeft echt het karakter van zijn moeder, da's ook zo'n goedzak. Hij heeft het wel druk gehad daar, er wonen ook 4 kindjes, dus aandacht genoeg! Hij heeft vandaag alleen maar geslapen
Uhhh oh jee. 11 denk ik? Volgens mij was ze 3 toen Joep geboren werd, en die is al weer bijna 8. Dus rond die koers zal het wel zittensmulpaap schreef:Hoe oud is Joep zijn moeder ?
Aan haar snoetje te zien schat ik haar ook wel op 11eelke schreef:Uhhh oh jee. 11 denk ik? Volgens mij was ze 3 toen Joep geboren werd, en die is al weer bijna 8. Dus rond die koers zal het wel zitten
Ja tis ook wel een senioren snoetjesmulpaap schreef:Aan haar snoetje te zien schat ik haar ook wel op 11
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat heerlijk dat Dali weer een 'slapie' heeft, wat een lekker stel samenSpikkelneus schreef:IMG_7056.JPGIMG_7050.JPG
Samen slapen, dat is liefde....
- Spikkelneus
- 5-sterren

Diego voor het eerst mee naar de winkel. Hij vond de kassa-meneer maar eng....
Aaah dapper ding, hij staat toch maar mooi te kijken naar die enge man !
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, hij blijft op gepaste afstand, maar zijn staart is redelijk ontspannen. Ik vond ook wel dat hij er klaar voor zou zijn na 8 weken. Het ging echt wel goed, voor een eerste keer - hij heeft zelfs nog aan de meneer gesnuffeld.Too schreef:Aaah dapper ding, hij staat toch maar mooi te kijken naar die enge man !
Even observeren is alleen maar een prima reactie!
Hij mag wel blijven toch hé?
Hij mag wel blijven toch hé?