Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Bloemkool (mooi prijsje, 1 eurootje) op z'n Koken met van Boven's. Ik bak er lekker wat kastanje champignons bij in knoflook/roomboter.
O als steak Lizzy? Ik zag t van de week.
Ik heb een inschattingsfout gemaakt. Zag het weer vanmorgen dus dacht ooooh stamppot! Hutspot
Zaten we hutspot met rookworst te eten in de bloedhitte. Ging echt nergens over
.
Ik heb een inschattingsfout gemaakt. Zag het weer vanmorgen dus dacht ooooh stamppot! Hutspot
Zaten we hutspot met rookworst te eten in de bloedhitte. Ging echt nergens over
Lizzy schreef:Bloemkool (mooi prijsje, 1 eurootje) op z'n Koken met van Boven's. Ik bak er lekker wat kastanje champignons bij in knoflook/roomboter.
Ik heb helemaal geen Yvette gezien deze weekJantina schreef:O als steak Lizzy? Ik zag t van de week.
Ik heb een inschattingsfout gemaakt. Zag het weer vanmorgen dus dacht ooooh stamppot! Hutspot![]()
Zaten we hutspot met rookworst te eten in de bloedhitte. Ging echt nergens over.
Gisteravond aten we een aardappeltje met biet en een slavink.
Vanavond kipvleugels met sla.
Vegan 'kip'curry met worteltjes en rijst. 
Klinkt lekker. Was het ook lekker? En zo ja, mag ik het recept?Ligaa schreef:Vegan 'kip'curry met worteltjes en rijst.
Leo en ik zijn al een paar dagen niet zo lekker. Dus gisteren een prakje gemaakt want dat schuift er bij Leo in de regel zo in. En inderdaad
. Sperzieboontjes op z'n Frans (met roomboter, knoflook, tijm en groentenbouillon) en gekookte aardappeltjes en een vega boomstammetje.
Gekookte bietjes. Aardappeltjes. Vegaburgertje.
Pannekoeken! Ik had er zo'n zin in 
Er staat een bak mosselen in de koelkast maar ik voel me zo mutserig dat t waarschijnlijk bij een stukje Turks brood met een belegje blijft
Heerlijke kruidige kokos linzensoep van Vegadutchie
Met een geroosterd pita roodje wat over was van de shoarma van gisteren 
Het was niet echt naar een recept, maar het was wel heel erg lekker. Ik gebruik als basis meestal groene currypasta, knoflook, gember, limoen en kokosmelk. En ik varieer dan met wat voor kruiden ik er nog aan toevoeg, ik had er dit keer venkelzaad en nog wat extra kerriepoeder aan toegevoegd.Lizzy schreef:Klinkt lekker. Was het ook lekker? En zo ja, mag ik het recept?
Mmmmm. Ik krijg acuut trek! Thanks. Ik ga wat freubelen met groene currypasta! (en de rest van de genoemde ingredienten).Ligaa schreef:Het was niet echt naar een recept, maar het was wel heel erg lekker. Ik gebruik als basis meestal groene currypasta, knoflook, gember, limoen en kokosmelk. En ik varieer dan met wat voor kruiden ik er nog aan toevoeg, ik had er dit keer venkelzaad en nog wat extra kerriepoeder aan toegevoegd.
Gekookte andijvie. Met aardappeltjes. En een vega-hap.
Net burgers besteld bij gebrek aan inspiratie
Vandaag trouwens pastinaakstamp met een bietenburger (
bijzondere ervaring).