Te koop: Chester & Wells luxe hondenmand
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Te koop: Chester & Wells luxe hondenmand
Het betreft de Oxford II bruin, maat medium. De mand is nog als nieuw. Onze hond ligt liever op een kussentje op de bank. Ik vind het jammer dat de mand ongebruikt bij ons in de kamer staat dus daarom bied ik hem te koop aan. Prijs € 100 afhalen in Lochem.
Ik probeer een foto te plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet.
Ik probeer een foto te plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet.
Re: Te koop: Chester & Wells luxe hondenmand
Ja die is het. Ik heb alleen dat kleine sierkussentje niet meer.
Ik dacht ik plaats de mand te koop aan op Barfplaats en dan is ie binnen een uur verkocht
Ik wil de mand toch nog een keer onder de aandacht brengen. Hij is echt als nieuw en geschikt voor een middelgrote hond.
Hij is ook prachtig! Maar Lochum is wel ver... En is onze hond (Linga) er te groot voor is. Jammer.... Prachtmand 
-
fransbulletje
Prachtig mand en de bullen liggen er graag in maar heb geen tweede nodig.
Moet wel zeggen dat sinds er een dikke schapenvacht in ligt ze er vaker liggen dan met het kussentje
Moet wel zeggen dat sinds er een dikke schapenvacht in ligt ze er vaker liggen dan met het kussentje
Laatst gewijzigd door fransbulletje op zo 20 aug 2017, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh, wat een snoesje!
3x is scheepsrecht
De mand is echt nog als nieuw. Ik wil hem ook wel versturen als de afstand een probleem is.
Mooie mand. Hoe groot istie?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik zal effe pluggen voor Ellytt-tjes schreef:Mooie mand. Hoe groot istie?
Ik vind het een prachtige mand, maar als ik nog een mand erbij koop, riskeer ik een echtscheiding.
-
src_esther
- 5-sterren

Mand is prachtig. Het is dat we er (nog) niet de ruimte voor hebben.
Heb wel interesse. Ff kijken of ik hubbie zo gek krijg. Hij vind 'm zelf ook mooi. Je heb pb Elly.
Carole, ik heb geen PB ontvangen. Dus heb ik jou een PB gestuurd 
Voordeel is dan wel dat je niet hoeft te overleggenAnne in Zweden schreef:Ik zal effe pluggen voor Elly: "De afmeting van model medium is 95x66x33cm binnenin is het formaat 75x50 cm". De mand uit de link is dezelfde mand als die Elly verkoopt (ook medium), in de link staan ook nog meer foto's.
Ik vind het een prachtige mand, maar als ik nog een mand erbij koop, riskeer ik een echtscheiding.
Tnx voor het opzoeken van de maten.