Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Zuzanna
3-sterren
3-sterren

Bericht door Zuzanna »

Too schreef:Motivatie , die hele echte, is nog niet gevonden hoor maar 2keer in de week 40km fietsen helpt ook een beetje :P
Bovendien valt er niks te snaaien onderweg ;D Je ziet er geen fluit van maar de broeken zijn mijn bewijs.

Over 'de grote verandering' wordt nog nagedacht
Goed joh! 2 keer per week 40 km is behoorlijk veel, doe je dat als hobby?

Mijn geluksmoment: mijn jaarcontract wordt naar alle waarschijnlijkheid voor onbepaalde tijd verlengd!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Jaloers!
Ik doe al 2 maand 2 keer per week 2x15km. Dus das toch ook al mooi. Conditie is een stuk beter, maar de lijn en of weegschaal bewegen niet >:(
Mijn dijen zijn ietsje strakker, maar echt niet veel.

Maar ik ben blij voor jou. :)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Oh dames dank dank het is niet zo heel spannend hoor, ik ben nl vooral heel erg a-sportief... dit is functioneel ::)
ik doe nu 2x per week woon-werkverkeer op de fiets ipv met de trein (als de voorspellingen rond 'fietstijd' een beetje droog weer opgeven)
Qua tijd maakt het eigenlijk niet zoveel uit..fiets uit de berging, naar station, wachten, bij aankomst kwartiertje lopen etc
Maar het geeft vooral voldoening..frisse neus, heel hard en vals liedjes zingen omdat om half 6 s ochtends bijna niemand je hoort, na een dag staan en lopen is het reuze fijn voor rug en benen en alle tijd om te koekeloeren naar vogels hazen, boomgaarden, schaapjes, foute tuinen etc

@Zuzanna Duim voor je! Fijn als je waardering krijgt voor je inzet, vaste aanstellingen geven een beetje rust he
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Mijn geluksmomentje is een hele blije Charlie in het Voorsterbos.

AfbeeldingAfbeelding
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Blij ei dat het is en ja ik en kleine beer we snappen waarom hij daar zo geniet.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Na een lange regenachtige reis (in Duitsland lijkt het wel wegwerkzaamheden tijd ::) ) aangekomen op zonnige vakantiebestemming :D
Koffie stond al bijna klaar (alleen aanknop moest omgezet worden) met pakje koekjes in het huisje dus heerlijk buiten koffie gedronken met een koekje :cool: En vanavond nog heerlijk gewandeld tussen de heide, life is good :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Dat is een hele blije zwarte krullebol :D Mooi weertje ook!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Charlie Angel schreef:Mijn geluksmomentje is een hele blije Charlie in het Voorsterbos.

AfbeeldingAfbeelding
Oh wat een heerlijk blij ei . Leuk hoor als ze zo genieten :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef:Na een lange regenachtige reis (in Duitsland lijkt het wel wegwerkzaamheden tijd ::) ) aangekomen op zonnige vakantiebestemming :D
Koffie stond al bijna klaar (alleen aanknop moest omgezet worden) met pakje koekjes in het huisje dus heerlijk buiten koffie gedronken met een koekje :cool: En vanavond nog heerlijk gewandeld tussen de heide, life is good :biggrin2:
Heel veel plezier daar , en hopelijk veel mooi weer ;)
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Too schreef:Oh dames dank dank het is niet zo heel spannend hoor, ik ben nl vooral heel erg a-sportief... dit is functioneel ::)
ik doe nu 2x per week woon-werkverkeer op de fiets ipv met de trein (als de voorspellingen rond 'fietstijd' een beetje droog weer opgeven)
Qua tijd maakt het eigenlijk niet zoveel uit..fiets uit de berging, naar station, wachten, bij aankomst kwartiertje lopen etc
Maar het geeft vooral voldoening..frisse neus, heel hard en vals liedjes zingen omdat om half 6 s ochtends bijna niemand je hoort, na een dag staan en lopen is het reuze fijn voor rug en benen en alle tijd om te koekeloeren naar vogels hazen, boomgaarden, schaapjes, foute tuinen etc

@Zuzanna Duim voor je! Fijn als je waardering krijgt voor je inzet, vaste aanstellingen geven een beetje rust he
;D ;D ;D
Zo zat ik een keer op de fiets, in de regen, door het donker om 20 u 's avonds naar huis, fietspad/weg uitgestorven, heel hard een kinderliedje te zingen omdat ik dacht dat niemand me hoorde, staan er mensen in een bushokje te schuilen *oeps ;D
Dat koekeloeren herken ik wel uit de tijd dat ik fietste, heerlijk fietsen en alles in je opnemen...bomen, huizen, tuinen (minder landelijk dan waar jij nu fietst ;) )
Top dat je zoveel kilometers fietst hoor, enne, spieren wegen meer dan vet hé, vandaar dat je in gewicht niks zult merken.

Ons geluksmomentje: nu ik Rocco CBDolie geef laat hij ons slapen tot 7.30 u ipv tussen 5.30 en 6 u te gaan blaffen :groupwave2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik liet een scheet toen ik eens het tunneltje onderdoor fietste. het was immers donker en vast geen volk. Totdat er ineens aan de andere kant van het tunneltje een meneer zn hond aan het uitlaten was :biggrin2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

dinky89 schreef:Na een lange regenachtige reis (in Duitsland lijkt het wel wegwerkzaamheden tijd ::) ) aangekomen op zonnige vakantiebestemming :D
Dat klinkt als goede muziek :D
Nog een fijne voortzetting gewenst!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Heerlijk!
Geniet ervan! :)
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

We zijn net gebeld dat vanavond onze nieuwe meubelen al bezorgd worden!!! :groupwave2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kaartjes kunnen bemachtigen voor Imagine Dragons. Ik is heel blij nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Plaats reactie