Re: Wat heb je enzovoort....deel 666

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

De bestelde hoopers spullen waren binnen. Twee hoopers en 2 grote pionnen. Net lekker met Zoë geoefend in de woonkamer. Ze doet het echt erg goed. En ze vindt het leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

hannabelgje schreef:De bestelde hoopers spullen waren binnen. Twee hoopers en 2 grote pionnen. Net lekker met Zoë geoefend in de woonkamer. Ze doet het echt erg goed. En ze vindt het leuk.

:thumbup: Leuk!
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Mijn borstomvang is inmiddels 12 cm verkleind. Donderdag het ziekenhuis in, vrijdag weer naar huis. Dat hebben we ook weer gehad. Het gaat werkelijk fantastisch, al voel ik me een beetje een opblaaspop. Maar goed, er is natuurlijk wel in gesneden. Zal vanzelf wel weer zachter (slapper) worden. Wonden zien er ontzettend goed uit, ik ben blij!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Zo, da's best een eind eraf. Hebben ze nou theezakjes gemaakt? :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

koekje schreef:Zo, da's best een eind eraf. Hebben ze nou theezakjes gemaakt? :biggrin2:
Nou nee... niet bepaald! :P :biggrin2:

Als het goed is heb ik nog steeds 80E of 85D straks, maar eens eerst afwachten totdat de spanning eraf is. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Beterschap Pauline :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Pauline schreef:Mijn borstomvang is inmiddels 12 cm verkleind. Donderdag het ziekenhuis in, vrijdag weer naar huis. Dat hebben we ook weer gehad. Het gaat werkelijk fantastisch, al voel ik me een beetje een opblaaspop. Maar goed, er is natuurlijk wel in gesneden. Zal vanzelf wel weer zachter (slapper) worden. Wonden zien er ontzettend goed uit, ik ben blij!
Wat fijn Pauline! Hopelijk herstellen de wonden snel, heb je dit ook maar weer achter de rug!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Knuf voor Plien!! :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Voorspoedig herstel Pauline!

En wat enorm leuk Hannah dat je dat lekker thuis in vertrouwde omgeving kan doen met je stresskipje :)

OT: wachten op een telefoontje duurt lang.... Denk dat ik er straks maar even achteraan ga bellen of operatie van Dinky al achter de rug is :-\
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Beterschap Pauline! :-*
Fijn dat je je goed voelt.
dinky89 schreef: OT: wachten op een telefoontje duurt lang.... Denk dat ik er straks maar even achteraan ga bellen of operatie van Dinky al achter de rug is :-\
Is Dinky inmiddels weer thuis? Hoe gaat het?
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Dinky is om 4 uur opgehaald en madam klom bijna gelijk in holletje van de krabpaal (via plankje en krabton, holletje zit op meter hoogte) :-X daarna kwam ze er achter dat het auw doet om er weer uit te komen ::) Nu ligt ze lekker op de bank te slapen :) Ze konden aan de stenen niet zien of het struviet, oxalaat of nog wat anders is. Ze waren opvallend glad en 'glazig'. Zijn opgestuurd voor nader onderzoek en over twee weken horen we waarschijnlijk meer ;)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

dinky89 schreef:Dinky is om 4 uur opgehaald en madam klom bijna gelijk in holletje van de krabpaal (via plankje en krabton, holletje zit op meter hoogte) :-X daarna kwam ze er achter dat het auw doet om er weer uit te komen ::) Nu ligt ze lekker op de bank te slapen :) Ze konden aan de stenen niet zien of het struviet, oxalaat of nog wat anders is. Ze waren opvallend glad en 'glazig'. Zijn opgestuurd voor nader onderzoek en over twee weken horen we waarschijnlijk meer ;)
Gelukkig weer achter de rug.
De workshop was niks voor Zoë dus gaan we het niet doen. Te druk, te klein, net naast een druk spoor en geen respect voor de mening van de baasjes. Not my cup of tea dus.

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef:Dinky is om 4 uur opgehaald en madam klom bijna gelijk in holletje van de krabpaal (via plankje en krabton, holletje zit op meter hoogte) :-X daarna kwam ze er achter dat het auw doet om er weer uit te komen ::) Nu ligt ze lekker op de bank te slapen :) Ze konden aan de stenen niet zien of het struviet, oxalaat of nog wat anders is. Ze waren opvallend glad en 'glazig'. Zijn opgestuurd voor nader onderzoek en over twee weken horen we waarschijnlijk meer ;)
Fijn dat Dinky weer in haar eigen vertrouwde omgeving is
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Hoe, 2 weken?
Is dat een grapje of meen je dat?
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Pauline schreef:Mijn borstomvang is inmiddels 12 cm verkleind. Donderdag het ziekenhuis in, vrijdag weer naar huis. Dat hebben we ook weer gehad. Het gaat werkelijk fantastisch, al voel ik me een beetje een opblaaspop. Maar goed, er is natuurlijk wel in gesneden. Zal vanzelf wel weer zachter (slapper) worden. Wonden zien er ontzettend goed uit, ik ben blij!
Heel veel beterschap Pauline :-*

Plaats reactie