Advies oudere hond. *Nieuwe Vraag*
Moderator: Lizzy
Re: Advies oudere hond. *Nieuwe Vraag*
Wachten duurt lang.... vooral omdat Ziggy amper nog wil eten. Ze woog bij de DA nog maar 17 kilo en ik vrees dat ze alweer afgevallen is.
Als het niet haar schildklier is dan vrees ik dat wij voor een moeilijke beslissing komen te staan...
Als het niet haar schildklier is dan vrees ik dat wij voor een moeilijke beslissing komen te staan...
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

- Angelique
- 5-sterren

Ach jee, dat klinkt niet hoopvol
Sterkte Liesbeth, hopelijk komt er nog iets waarmee je Ziggy kan helpen. 
Oei , dit is niet fijn . Hoeveel gewicht is Ziggy inmiddels kwijt ?
Ik hoop dat er nog iets is waarmee je Ziggy kan helpen
Sterkte ....
Ik hoop dat er nog iets is waarmee je Ziggy kan helpen
Sterkte ....
Al jaren gaat er bloed naar Amerika voor schildklieronderzoek, nog nooit heeft ze het extra bloed wat ze achterhouden nodig gehad. Tot nu dus....
Ik heb contact opgenomen omdat ik zo'n naar voorgevoel had. Wat blijkt?! Ziggy haar bloed is NL nog niet uit. PostNl heeft het druk en het zit nog ergens in een container
De DA heeft contact opgenomen met Hemopet en gelukkig is het achtergebleven bloed nog goed om te testen. Het bloed mag met een zending mee van iemand die de DA kent en met een andere pakketdienst.
Nu dus duimen dat het goed gaat.
Hebben wij weer....
Ik ben Ziggy pijnstiller gaan geven en dat lijkt te helpen. Ze eet gelukkig weer. Ik geef haar 4 tot 5 maal daags kleine beetjes en kokend water erover.
Ziggy woog in haar goede tijd zo'n 20 a 21kg. Nu dus nig maar een krappe 17kg.
Aankomende vrijdag gaan we voor een behandeling acupunctuur.
Ik wil en kan haar nog niet opgeven...
Ik heb contact opgenomen omdat ik zo'n naar voorgevoel had. Wat blijkt?! Ziggy haar bloed is NL nog niet uit. PostNl heeft het druk en het zit nog ergens in een container
De DA heeft contact opgenomen met Hemopet en gelukkig is het achtergebleven bloed nog goed om te testen. Het bloed mag met een zending mee van iemand die de DA kent en met een andere pakketdienst.
Nu dus duimen dat het goed gaat.
Hebben wij weer....
Ik ben Ziggy pijnstiller gaan geven en dat lijkt te helpen. Ze eet gelukkig weer. Ik geef haar 4 tot 5 maal daags kleine beetjes en kokend water erover.
Ziggy woog in haar goede tijd zo'n 20 a 21kg. Nu dus nig maar een krappe 17kg.
Aankomende vrijdag gaan we voor een behandeling acupunctuur.
Ik wil en kan haar nog niet opgeven...
Ach jeetje Zurca, het zit echt niet mee
Ik hoop dat het bloed nu snel onderzocht kan worden. En vooral dat jullie nog wat voor haar kunnen doen. Sterkte
Ik hoop dat het bloed nu snel onderzocht kan worden. En vooral dat jullie nog wat voor haar kunnen doen. Sterkte
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Goed dat je er achteraan bent gegaan!
Fijn dat Ziggy weer eet
Hopelijk helpt de acupunctuur haar.

Fijn dat Ziggy weer eet
Hopelijk helpt de acupunctuur haar.
Uiteindelijk is ook het reservebloed niet naar Amerika gegaan
De test is nu in Nl gedaan, hier kunnen ze op 1 waarde na alles testen. Vandaag waren er een aantal uitslagen binnen, nog niet alles. Wat binnen was, was wat aan de lage kant maar zoals het er naar uitziet niet het behandelen waard. Als alles binnen is gaat ze in overleg met het onderzoekscentrum in Amerika.
Ziggy heeft vandaag in iedergeval acupunctuur gehad en ze heeft chineese kruiden meegekregen. Over drie weken terug. En ondertussen maar duimen dat we etgens iets van een, positieve, verandering gaan zien.
Ondertussen kan ik zelf ook wel wat hulp gebruiken
.... Eerst Tous zijn ziek zijn en de hele, emotionele, weg naar zijn overlijden, Ziggy die in die tijd ziek werd, begon te veranderen en vanalles tot aan waar we nu zijn.. Ik kan wel zeggen dat ik ondertussen "op" ben van alle stress, zorgen en emoties.
De test is nu in Nl gedaan, hier kunnen ze op 1 waarde na alles testen. Vandaag waren er een aantal uitslagen binnen, nog niet alles. Wat binnen was, was wat aan de lage kant maar zoals het er naar uitziet niet het behandelen waard. Als alles binnen is gaat ze in overleg met het onderzoekscentrum in Amerika.
Ziggy heeft vandaag in iedergeval acupunctuur gehad en ze heeft chineese kruiden meegekregen. Over drie weken terug. En ondertussen maar duimen dat we etgens iets van een, positieve, verandering gaan zien.
Ondertussen kan ik zelf ook wel wat hulp gebruiken
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Zurca, van hieruit een hele dikke knuffel. Het is ook zo moeilijk en zwaar, eerst Tous verkiezen en nu tobben met Ziggy.

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hè, wat een ellende allemaal. Hopelijk kan ze met de acupunctuur en de kruiden weer een tijdje vooruit. Sterkte bij het gedoe, kan me goed voorstellen dat je zelf ook op je tandvlees begint te lopen van alle emoties.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Heftig allemaal
Laatst las ik een stukje over mantelzorg voor je hond, dat dat mentaal net zo belastend is/kan zijn als mantelzorg voor een familielid. Maar uiteraard maatschappelijk niet geaccepteerd als reden om er zelf ook doorheen te zitten.
Sterkte
Laatst las ik een stukje over mantelzorg voor je hond, dat dat mentaal net zo belastend is/kan zijn als mantelzorg voor een familielid. Maar uiteraard maatschappelijk niet geaccepteerd als reden om er zelf ook doorheen te zitten.
Sterkte
Een waarheid als een koe.Spikkelneus schreef:Heftig allemaal![]()
Sterkte
Lief voor jezelf zijn Zurca
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Hopelijk zie je gauw vooruitgang.
Zorg goed voor jezelf
Zorg goed voor jezelf
Ik duim dat de accupunctuur en Chinese kruiden vlot aan gaan slaan zodat je zelf mentaal ook weer beetje energie kan tanken. Zorgen om mens of dier zijn enorm slopend