Volgend jaar is het plan om naar de noordelijke helft van de vogezen te gaan (ong 5 uur rijden) daar bij een camping mijn auto zetten met voorraad en dan 2 dagen wandelen, bivak in de bergen en terug komen op de camping waar ik weer kan douchen, bevoorraden, opladen en de volgende dag naar een volgende camping rijden en het zelfde herhalen
Volgend jaar is het plan om naar de noordelijke helft van de vogezen te gaan (ong 5 uur rijden) daar bij een camping mijn auto zetten met voorraad en dan 2 dagen wandelen, bivak in de bergen en terug komen op de camping waar ik weer kan douchen, bevoorraden, opladen en de volgende dag naar een volgende camping rijden en het zelfde herhalen
Loop je dan heen en terug of een soort "rondje route"?
@lizzy nee ik loop een grote ronde van 2 dagen (dus 2 dag tochten waarbij ik s nachts in de bergen mn tentje op zet) en dan kom ik weer bij mn auto uit. Daar bevoorraden, even slapen en volgende dag weer ergens anders precies het zelfde ritueeltje. Misschien doe ik ook wel een ronde va 3 dagen hoor maar je sjouwt je rot met 3 grote honden