Hartkleppen getest........ Op de vroege zondagochtend.....

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wij hebben een brandalarm... Dat is geen gewone, dat is er een met een hele echt hele keiharde bel. Dat is er zo eentje die de hele buurt hoort. Echt een brandmelder maar dan x 100. Goed, die ging vanmorgen om half 7 af :-X :-X :-X

Ik ben echt als een raket mijn bed uit gesprongen om mijn honden te gaan redden. Kom beneden. Waar is de rook? Waar is het vuur? Nergens............

Echt he, 5 minuten later stond ik nog steeds te beven als een rietje van pure schrik. Ze doen het nog, mijn hartkleppen maar vraag echt even niet hoe.

Ben benieuwd wat de buurman hier van vond, van deze brandmelder-actie :-X

Waarom ie nou afging weet natuurlijk nog niemand!
*Gabriëlle*
3-sterren
3-sterren

Re: Hartkleppen getest........ Op de vroege zondagochtend.....

Bericht door *Gabriëlle* »

Die dingen gaan soms zomaar af :-X .

Bij mij ging dat ding een keer om 4.00 in de nacht af en het duurde 10 minuten voor ik door had, dat dat knoertharde geluid, niet van een auto- bedrijfs- of centraal in het gebouw brandalarm was, maar in mijn huis en dan ook nog welke van de 2.
Vervolgens is dat kreng niet uit te krijgen en ben ik nog eens 10 minuten bezig geweest het ding van het plafond te krijgen. Hij ligt nu werkeloos op de kast het kreng.

Je hartkleppen en gehoor zijn in elk geval goed getest vanmorgen.

Je buurman moet niet zeuren, je laat dat ding alles behalve voor je lol af gaan :-X .
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Gabriëlle* schreef:Die dingen gaan soms zomaar af :-X .

Bij mij ging dat ding een keer om 4.00 in de nacht af en het duurde 10 minuten voor ik door had, dat dat knoertharde geluid, niet van een auto- bedrijfs- of centraal in het gebouw brandalarm was, maar in mijn huis en dan ook nog welke van de 2.
Vervolgens is dat kreng niet uit te krijgen en ben ik nog eens 10 minuten bezig geweest het ding van het plafond te krijgen. Hij ligt nu werkeloos op de kast het kreng.

Je hartkleppen en gehoor zijn in elk geval goed getest vanmorgen.

Je buurman moet niet zeuren, je laat dat ding alles behalve voor je lol af gaan :-X .
;D ;D ;D ;D

Whahaha, wat een verhaal weer!!!!!! Krijg je toch de complete rot zenuwen, als je zo'n gillend ding niet van het plafon krijgt!!!!!!!!!!
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Lekker wakker worden...
Lizzy schreef:Waarom ie nou afging weet natuurlijk nog niemand!
Moet er misschien een nieuwe batterij in? Of is het misschien ook een koolmonoxide-melder? Dat zie en ruik je niet.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

:-X :-X hier is die ook met een zwiep naar de deel gevolgen. Op achterlijke momenten afgaan en never uit te krijgen. Vaak is het een batterij die leeg raakt.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nee, tis alleen rook.... Leo heeft er pas nieuwe batterijen ingedaan volgens mij. Wat een kelereding!
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Ze kunnen afgaan doordat er stof in zit of een spinnetje.
Fijn in ieder geval dat je gehoor en kleppen nog werken, naar de dokter voor deze testen is duurder :biggrin2:
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

sam28 schreef:Ze kunnen afgaan doordat er stof in zit of een spinnetje.
Fijn in ieder geval dat je gehoor en kleppen nog werken, naar de dokter voor deze testen is duurder :biggrin2:
Schoonmaken zou inderdaad kunnen helpen. Het is waarschijnlijk een optische rookmelder en als die niet meer goed kan 'zien' is het voorstelbaar dat zo'n ding afblijft gaan.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Zo, dat zijn echt geen grapjes zo vroeg op de zondag zeg! Hoop dat je hartslag vandaag nog terug gaat zakken naar normaal.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Goeiemorgen Liz!
Maar je hebt wel lekker veel aan je dag zo :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

koekje schreef:Goeiemorgen Liz!
Maar je hebt wel lekker veel aan je dag zo :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

Altijd positief, onze Koekje ;D ;D ;D
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Lizzy schreef:Wij hebben een brandalarm... Dat is geen gewone, dat is er een met een hele echt hele keiharde bel. Dat is er zo eentje die de hele buurt hoort. Echt een brandmelder maar dan x 100. Goed, die ging vanmorgen om half 7 af :-X :-X :-X

Ik ben echt als een raket mijn bed uit gesprongen om mijn honden te gaan redden. Kom beneden. Waar is de rook? Waar is het vuur? Nergens............

Echt he, 5 minuten later stond ik nog steeds te beven als een rietje van pure schrik. Ze doen het nog, mijn hartkleppen maar vraag echt even niet hoe.

Ben benieuwd wat de buurman hier van vond, van deze brandmelder-actie :-X

Waarom ie nou afging weet natuurlijk nog niemand!

Ja, hier nog een. Echt, dit kost je een jaar van je leven, zo'n geintje. :-X

Alleen kwam ik niet zo lekker beneden. Gleed in de haast (op blote voeten) van de tweede traptree af. Op m'n billen helemaal van boven naar beneden gestuiterd. Dat was meer dan pijnlijk. Ik heb vier maanden niet normaal kunnen zitten. :-X

Maar er was gelukkig geen brand! ::) :biggrin2: Het is inmiddels twee jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren. :(
Nu ben ik ook panisch voor brand hoor, dat helpt niet. Meneer kwam een stuk rustiger z'n bed uit, toen lag ik al onderaan de trap. :D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik ben meteen de batterijen van onze rookmelders gaan wisselen. Als ik iets op prijs stel, is het wel een goede en ononderbroken nachtrust, zeker op zondag. :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Annemarie- schreef:Ja, hier nog een. Echt, dit kost je een jaar van je leven, zo'n geintje. :-X

Alleen kwam ik niet zo lekker beneden. Gleed in de haast (op blote voeten) van de tweede traptree af. Op m'n billen helemaal van boven naar beneden gestuiterd. Dat was meer dan pijnlijk. Ik heb vier maanden niet normaal kunnen zitten. :-X

Maar er was gelukkig geen brand! ::) :biggrin2: Het is inmiddels twee jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren. :(
Nu ben ik ook panisch voor brand hoor, dat helpt niet. Meneer kwam een stuk rustiger z'n bed uit, toen lag ik al onderaan de trap. :D
Oh boy oh boy, arme bips :-X :-X . Ik heb er helemaal beeld bij, bah zeg :-* !

Maar ja goed, ik kan me wel voorstellen dat het gebeurd, dat je in je verschrikkelijke haast valt :-X . Ik rende ook wel in blinde paniek naar beneden. Als het huis afbrand is dat wel echte vette pech. M'n spullen boeien me niet. Maar mijn honden..................... :-X :-X :-X :-X :-X . Je moet er toch niet aan denken :-X :-X :-X :-X
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik krijg zo wel een plaatje in mn hoofd. Lizzy in haar 101-dalmatierspyjama en het haar nog in de krulspelden in gillende toestand op straat. Leo die boven uit het slaapkamerraam hangt en vraagt of ze alsjeblieft weer naar binnen wil, want loos alarm.

Plaats reactie