Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
Ik ben weer compleet ! Hondjes opgehaald in pension. Weliswaar nu nog even bij de garage want auto lijkt beetje stuk maar ach. Is wel gezellig zo. Met de mannen hier
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Die Maci
Bella duikt hier ook nog dagelijks in de sloten hoor, heerlijk
Wat gezellig, met twee van die keurig wachtende heren, Siberienne.
Dat koppie van Spot
Bella duikt hier ook nog dagelijks in de sloten hoor, heerlijk
Wat gezellig, met twee van die keurig wachtende heren, Siberienne.
Dat koppie van Spot
Ik win zomaar een jaar lang toegang tot een photoacademy, een online omgeving met ontzettend veel leerzame video cursussen. Me very, very happy!
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat leuk. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.Kaela schreef:Ik win zomaar een jaar lang toegang tot een photoacademy, een online omgeving met ontzettend veel leerzame video cursussen. Me very, very happy!
Verslavend moet ik zeggen, ik heb een abonnement bij KelbyOne en dat is ook zo gaaf.
Dat ik niet platgereden ben op de snelweg vanochtend. Jezus wat een water!!
Ik was gelukkig eerder van huis weg gegaan en dat was maar goed ook. Weggedeeltes en afslagen afgesloten omdat het water er te hoog stond en veel ongelukken.
Heb anderhalf uur gereden over een stukje van 45min en ik reed niet eens in de spits. Ik was gelukkig nog op tijd.
Ik was gelukkig eerder van huis weg gegaan en dat was maar goed ook. Weggedeeltes en afslagen afgesloten omdat het water er te hoog stond en veel ongelukken.
Heb anderhalf uur gereden over een stukje van 45min en ik reed niet eens in de spits. Ik was gelukkig nog op tijd.
- Angelique
- 5-sterren

En over een maand spreek je ook nog vloeiend belgischKaela schreef:Ik win zomaar een jaar lang toegang tot een photoacademy, een online omgeving met ontzettend veel leerzame video cursussen. Me very, very happy!
Is dat belgisch? Dat wordt leukAngelique schreef:En over een maand spreek je ook nog vloeiend belgischGefeliciteerd!
- Angelique
- 5-sterren

Kaela schreef:Is dat belgisch? Dat wordt leuk
Het is volgens mij nederlands, maar veel van de "docenten" zijn belgen.
Gister mocht ik naar een heel leuk bedrijfsevenement in de Ahoy. Op de heen weg enorm lang in de file gestaan. Wat een geluksmoment was de terugweg, ik was de bob en had gewoon vanaf hoorn ofzo tijden geen auto voor of achter me in zicht. Heeeeeerlijk! En dan ook nog in een heel luxe busje rijden, was geen straf!
*wil nooit meer in de randstad wonen*
*wil nooit meer in de randstad wonen*
Gordijnen open doen en een mooie berijpte wereld aanschouwen met daarboven mooi blauwe lucht met lekker zonnetje.
Dit is winterweer waar ik blij van wordt
Dit is winterweer waar ik blij van wordt
Hier was het heel erg mistig ... en glad . Ik lag bijna drie keer onderuit
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Niet hoeven krabben en geen gladheid omdat het bij ons niet gevroren had. En dan zonder file naar het werk rijden
En oh ja: gisteren voor de 4e keer de vraag krijgen of de vacature in het ziekenhuis waar ik ooit opgeleid ben niks voor mij is. Lijkt alsof ze me daar willen hebben
En oh ja: gisteren voor de 4e keer de vraag krijgen of de vacature in het ziekenhuis waar ik ooit opgeleid ben niks voor mij is. Lijkt alsof ze me daar willen hebben
Ah, dat gaat zeker en vast goe lukken.Kaela schreef:Is dat belgisch? Dat wordt leuk
- Border Bandit
- 5-sterren

Woehoe! Knappe Bandit!Border Bandit schreef:Bandit heeft gepoept!!
![]()
![]()
![]()