Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Bezorg weer 
Bloemkool tikka masala, gisteren een grote portie gemaakt 
- devillovesangel
- 3-sterren

Ik vond ze lekker, maar het korstje had wel wat dunner gemogen. De woezel en pip sticks lijken volgens mij meer op de captain iglo vissticks dan deze. Ik vind beide voor herhaling vatbaarLizzy schreef:Oh! Ben benieuwd hoe je ze vindt!!!
Best grappig dat er veganistische Woezel en Pip "vissticks" te krijgen zijn en dat hier besproken wordtdevillovesangel schreef:Ik vond ze lekker, maar het korstje had wel wat dunner gemogen. De woezel en pip sticks lijken volgens mij meer op de captain iglo vissticks dan deze. Ik vind beide voor herhaling vatbaar
Wij eten vanavond pasta met bakkaas van het kaaswinkeltje. En wat sla voor het idee van groente.
koekje schreef:Ik vind het potten-weer.
Ik vind het wild-weer. Dus vandaag hertenstoofpotje met rode kool (gestoofd in witte port (anders vind ik hem niet te pruimen) samen met medjoel dadels, rozijntjes en canberries)
Ik vind het restjes-weer.
Gister hutspot uit de vriezer, vanavond restje spruitenstamp.
Gister hutspot uit de vriezer, vanavond restje spruitenstamp.
Oh ieuw, dikke korstjesdevillovesangel schreef:Ik vond ze lekker, maar het korstje had wel wat dunner gemogen. De woezel en pip sticks lijken volgens mij meer op de captain iglo vissticks dan deze. Ik vind beide voor herhaling vatbaar
Gisteren vega mac menu, vandaag iets gezonds bedenken.....
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Er zat sla op en dus was het gezond! En ik had fruit in m’n milkshake 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gisteravond heb ik bruinebonensoep gemaakt, en daarbij aten we een broodje met hummus en rucola.
Vanavond eten we stamppot bataat-boerenkool met een vega schnitzel.
Vanavond eten we stamppot bataat-boerenkool met een vega schnitzel.
Ja nouMarijeEnBoomer schreef:Er zat sla op en dus was het gezond! En ik had fruit in m’n milkshake
Er zat ook tomaat op de veggie burger he! Om het nog eens extra gezond te maken. Oh, en er zaten volgens mij doperwtjes in de veggie burger, dus eigenlijk kan het niet veel gezonder!
Gisterenavond groentensoep met brood. Bij gebrek aan inspiratie.
Gister zouden we maccen, maar door de files kon er enkel een vlug broodje unox vanaf op onze bestemming. Dat was niet veel om op te teren tot we om 2 uur snachts thuis waren.
Vanavond avonddienst en het plan was om te gaan bestellen. Gisteren hoopte ik nog op zoiets als curry, maar nu hoop ik op ordinaire vette hap. Want mij de Mac beloven en niet geven, is niet leuk niet
Vanavond avonddienst en het plan was om te gaan bestellen. Gisteren hoopte ik nog op zoiets als curry, maar nu hoop ik op ordinaire vette hap. Want mij de Mac beloven en niet geven, is niet leuk niet
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gisteren bloemkoolgratin, stamppot zoete en gewone aardappel en champignon ragout
Ik heb net uitgebreid gelunched maar de meneee niet dus effe denken voor vanavond. Snel en licht
Ik heb net uitgebreid gelunched maar de meneee niet dus effe denken voor vanavond. Snel en licht
uhhh... hazepeper
en niet van Argentijnse haas
pike schreef:uhhh... hazepeper
Hier broccoli soep met ciabatta pesto mozzarella tomaat in de contact-grill. Krijg niet veel meer weg dan soep. Verkouden. Bleh.