Wat heerlijk
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wat een schatje, die Sunny! En met een heerlijk genietend pretbekje!
Ik smolt vanmorgen bij de facebookherinnering. Dus ik deel hem even. Twee jaar terug had ie na kerst het papieren tafelkleed van tafel getrokken om er op te gaan slapen.

Ik smolt vanmorgen bij de facebookherinnering. Dus ik deel hem even. Twee jaar terug had ie na kerst het papieren tafelkleed van tafel getrokken om er op te gaan slapen.

- -Annemarie-
- 5-sterren

Moyra is een beetje moe van de kerst.
Zo'n kerstkleedje ligt toch ook wel heel lekker he Moyra!
Ik blijf bezig, maar deze is te leuk. Een vriendin van mij roept al maanden: als je op facebook de smurf als herinnering krijgt moet je hem delen! En vandaag was het dan zo ver. Dit was de eerste smurf, ik moet bekennen dat er nog een best aantal gevolgd zijn en geen van allen kan het navertellen

Ik blijf bezig, maar deze is te leuk. Een vriendin van mij roept al maanden: als je op facebook de smurf als herinnering krijgt moet je hem delen! En vandaag was het dan zo ver. Dit was de eerste smurf, ik moet bekennen dat er nog een best aantal gevolgd zijn en geen van allen kan het navertellen

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
@Kaela prachtige foto’s van Oscar, vooral die met dat kerstkleed, ontroerend! Geniet van je herinneringen aan je bijzondere man en blijf ze vooral delen!
@Moira wat een lieve foto! Kerstpuppy

@Moira wat een lieve foto! Kerstpuppy
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag droog en daardoor een goede dag om de heren onder handen te nemen en het nachthok weer eens goed schoon te maken. En oh ja, ik had gisteren uitgebreid gezogen in huis en dat kon vandaag weer, dus uitkammen en effe goed blazen om het haar-feest bij de bron aan te pakken. Shadow was weer helemaal het heertje!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Spotje is niet zo blij met kammen en gerommel in zijn hok , die speelt verstoppertje
Aaaah Oscar
En Moyra, zware kerst
En S&S staan er ook weer mooi op
En Moyra, zware kerst
En S&S staan er ook weer mooi op
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dank je Kim!
Kwam deze ook nog tegen. Zegt vriendin ‘wat een rust in zijn ogen’
Grappig dat ze dat zag.. (we zijn met Puur Tranquil begonnen, eigenlijk als test voor de vakantie maar hij lijkt er ook minder geprikkeld van nu)
Grappig dat ze dat zag.. (we zijn met Puur Tranquil begonnen, eigenlijk als test voor de vakantie maar hij lijkt er ook minder geprikkeld van nu)
Atz kan ook zo kijken, ik krijg dat alleen niet op de foto
Dit is een wat oudere foto, maar geeft heel goed weer hoe Atzi is, maf beest
Dit is een wat oudere foto, maar geeft heel goed weer hoe Atzi is, maf beest
Net maar even over de grond gekropen om een paar nieuwe fotootjes te maken van de draak
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaaah die ogen! Atz is een knappe jongen ! 
Ja , je moet er wat voor over hebben om draken te fotograferenKim_S schreef:Net maar even over de grond gekropen om een paar nieuwe fotootjes te maken van de draak![]()
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Dat rode kleed is ook wel favoriet geloof ik he ?
Ja , hij heeft een heel ontspannen blik in zijn oogjesSiberienne schreef:Dank je Kim!
65E62E7A-6D82-470E-AD13-20FC30E1494B.jpeg
Ja , dat weet ik nog , je beschreef het hier toen ookKaela schreef:Wat een schatje, die Sunny! En met een heerlijk genietend pretbekje!