Hond word onrustig van alprozalam

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hond word onrustig van alprozalam

kluifje
2-sterren
2-sterren

Bericht door kluifje »

Ja gaat tot nu toe nog helemaal goed :) geen alprozalam meer gegeven en binnenshuis ligt hij gewoon ontspannen voor mn bed op zn zij ! weliswaar met de muziek erg hard maar totaal niet gespannen gelukkig..

beneden is het wel een ander verhaal ! daar zijn de knallen harder en hem naar buiten krijgen gaat ook echt niet.. vanochtend om 11 uur nog een half uur in het bos gewandeld en rond een uur of half vier heeft hij nog snel in de tuin geplast... Denk wel dat dat de laatste keer was dat hij durft te plassen.. heb hier binnen in de douche gewoon van die plas plaids voor de pup maar dan moet hij eerst echt enorm hoge nood hebben.. hij plast of poept echt niet binnen tenzij het niet anders kan !

Bach rescue heb ik gehaald, en had van de DA voor de katten ook anti stress pasta mee gekregen... mijn vriend beter gezegt ! en daar was ik helemaal niet zo blij mee want is erg duur en niet waar ik om had gevraagd... dus wilde het bewaren om dinsdag te ruilen maar wie weet kan het ook helpen voor de hond ? ik zag namelijk dat het gewoon anti stress pasta voor de hond is .. maar ik heb er geen er varing mee en als het niet helpt of geen toevoeging is aan de bach druppels dan ruil ik het liever dinsdag want is toch weer 15 euro die ik ergens anders goed voor kan gebruiken :)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Tis dan ook weerde vraag wat erin zit he.
Maar ik zou gewoon gezellig naast hem kruipen en het loslaten. Hij is ontspannen. Geniet ervan. ;)
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Dorian is ook helemaal panisch voor vuurwerk. Ik ben voor het eerst cbd olie gaan gebruiken. En het heeft heel goed geholpen. Hij heeft s'avonds gewoon liggen slapen naast mij op de bank.
Enkel vanaf half 2 smacht was hij wat gestresst,maar het leek hier dan ook wel oorlog.Zelfs carbid schieten,belachelijk in het drup.

Maar ms een idee om dat te gebruiken ,ik ben er 2 weekjes van tevoren mee begonnen. Begonnen met 4 druppels per dag en opgevoerd op naar 10( oudejaarsdag)
Ik heb de cbd olie van 7%.
kluifje
2-sterren
2-sterren

Bericht door kluifje »

Nou we hebben het overleefd :D haha en hoe ! het ging echt super goed .. boven verwachting..
De pup en twee kittens hadden het nog nooit meegemaakt maar deden het zo goed.. Albert ( onze puppy) geeft geen kick en zit gewoon in de tuin te spelen terwijl het overal knalt om hem heen.. en HARD woow :O echt heel knap het boeit m totaal niet... onze blinde kitten heeft gewoon liggen slapen waarvan we eigenlijk dachten dat ze het wel eng zou vinden.. de andere kitten zat voor het raam te kijken, af en toe zag je wel dat ze er niks van snapte en even schrok maar tellen later zat ze gewoon te kijken... Dan hebben we nog een andere hond en haar maakt het ook niets uit, die heeft op de bank gelegen met een botje :D hhaha de enige die er een beetje last van had was dus mn senior van 11 maar dat viel ook enorm mee,, vergeleken met voorgaande jaren is het nog nooit zo goed gegaan ! We hebben een holletje voor hem gemaakt met dekens en lakens over het bureau,, en wat van die bach druppels gebruikt maar of dat echt nodig was ? wie zal het zeggen.. maakt ook niet uit ! de sfeer was ontspannen thuis en we zijn super trots op de beestjes :reindeer: :reindeer: Jullie allemaal nog de beste wensen en bedankt voor het meedenken en alle tips !

Op een goed 2018 :kerstzwaai:

Plaats reactie