beneden is het wel een ander verhaal ! daar zijn de knallen harder en hem naar buiten krijgen gaat ook echt niet.. vanochtend om 11 uur nog een half uur in het bos gewandeld en rond een uur of half vier heeft hij nog snel in de tuin geplast... Denk wel dat dat de laatste keer was dat hij durft te plassen.. heb hier binnen in de douche gewoon van die plas plaids voor de pup maar dan moet hij eerst echt enorm hoge nood hebben.. hij plast of poept echt niet binnen tenzij het niet anders kan !
Bach rescue heb ik gehaald, en had van de DA voor de katten ook anti stress pasta mee gekregen... mijn vriend beter gezegt ! en daar was ik helemaal niet zo blij mee want is erg duur en niet waar ik om had gevraagd... dus wilde het bewaren om dinsdag te ruilen maar wie weet kan het ook helpen voor de hond ? ik zag namelijk dat het gewoon anti stress pasta voor de hond is .. maar ik heb er geen er varing mee en als het niet helpt of geen toevoeging is aan de bach druppels dan ruil ik het liever dinsdag want is toch weer 15 euro die ik ergens anders goed voor kan gebruiken