Van havervlokken kan je heel lekker meusli maken, moet je wel eens meusli eten natuurlijk maar als je wilt heb ik een heel lekker recept voor je met oa noten en gedroogd fruit.
Net mijn eerste smoothie gemaakt met de Nutri Ninja, mjamm

. Heb het simpel gehouden 2 sinaasappels, handje amandelen, 2 schepjes cacao nibs, 2 schepjes lijnzaad en sojamelk. Werkt super simpel beker volgooien op het apparaat zetten en blitsen maar

Er zitten heel fijne brokjes in van de amandelen en de cacao nibs maar dat vind ik niet erg. Misschien als het langer blitst dat het fijner wordt?
Merk dat ik heel erg niet lekker in mijn vel zit de laatste tijd en hoop dat de detox me weer wat energie gaat geven. Heeft het hennep poeder een vergelijkbare werking als de CBD olie of is dat echt iets anders? De da waar we gisteren de CBD olie hebben gekocht had ook thee staan en zei dat dat ook een rustgevende werking heeft. Nu zou de CBD olie meer moeten doen dan alleen dan maar toch misschien toch de henneppoeder maar kopen en die gebruiken ipv tarwegras of ik heb nog zo'n ander donkergroen poeder van een alg dacht ik weet zo even niet hoe het heet.