Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Biggest Juice Challenge 2018
Ik ga niets invriezen want de vriezer zit vol.
Ik heb voor de eerste 3 dagen ook de boodschappen binnen zoveel mogelijk biologisch voor maximaal effect!
Ik heb voor de eerste 3 dagen ook de boodschappen binnen zoveel mogelijk biologisch voor maximaal effect!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Omdat het zo weinig tijd kost om te maken vries ik vantevoren niks in. Alleen mijn diepvriesfruit ligt in de vriezer en de avocado gaat na gebruik de vriezer in. Maar alleen om die dure dingen niet weg te hoeven gooien.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb de pakketjes klaar gemaakt met banaan, avocado, spinazie, boerenkool, avocado en het diepvriesfruit. Ooh en de ananas ook. De rest gaat er volgens mij vers bij. Doperwten komen ook uit de vriezer!
Oke thanx !El_Kato schreef:Ik heb de pakketjes klaar gemaakt met banaan, avocado, spinazie, boerenkool, avocado en het diepvriesfruit. Ooh en de ananas ook. De rest gaat er volgens mij vers bij. Doperwten komen ook uit de vriezer!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wij gaan ook niets invriezen - indien nodig zetten we het gewoon buiten bij de deur!
Maar zonder gekheid: wat gaan jullie doen bij een aanval van ik-moet-NU-iets-hartigs-hebben? Ik eet normaal gesproken liever hartig dan zoet, en het enige waar ik tegen opzie is het feit dat al die smoezies in principe zoet zijn.
Maar zonder gekheid: wat gaan jullie doen bij een aanval van ik-moet-NU-iets-hartigs-hebben? Ik eet normaal gesproken liever hartig dan zoet, en het enige waar ik tegen opzie is het feit dat al die smoezies in principe zoet zijn.
Qua paste heb ik geen kokos of cashew kunnen vinden. Ook geen fatsoenlijke henneppoeder bij de AH. Maar goed aangezien ik eentje per dag doe om mee te beginnen, maakt dat geen fluit uit.
Qua niet zoet? Avocado met peper?
Ik had vorig jaar bij de juicechallenge ook afgehaakt, na anderhalve week, het was alsof alles telkens steeds zoeter werd en werd er misselijk van. Ik heb ook een "hartig persoon"

ik kan heel makkelijk taart ed laten staan, maar nootjes is moeilijker.
Oja wellicht als het echt niet kan een handje noten?
Qua niet zoet? Avocado met peper?
Ik had vorig jaar bij de juicechallenge ook afgehaakt, na anderhalve week, het was alsof alles telkens steeds zoeter werd en werd er misselijk van. Ik heb ook een "hartig persoon"
ik kan heel makkelijk taart ed laten staan, maar nootjes is moeilijker.
Oja wellicht als het echt niet kan een handje noten?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
zou ik ook denken, handje noten
Of maak geroosterde kikkererwten
Die SOS hungerballs zijn ook vrij zoet. Bevatten wel notenpasta. Dan blijven noten dicht in de buurt
Die SOS hungerballs zijn ook vrij zoet. Bevatten wel notenpasta. Dan blijven noten dicht in de buurt
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Siberienne schreef:zou ik ook denken, handje noten
Ik vind noten niet echt hartig, meer neutraal en zelfs eerder naar zoet neigend. En gezouten noten zijn weer zo ongezond. Bovendien barst de Challenge al van de notenpasta's. Avocado (met pijnboompitten, citroen, olijfolie en wat zout) heb ik in het verleden al zoveel gegeten dat ik daar niet meer zo'n zin in heb, eigenlijk. Bij de juice challenges nam ik tussendoor wel een zuurdeegcracker met boter en kaas, maar ik wil proberen of ik ditmaal genoeg discipline heb om me aan de Challenge te houden. Alleen dat zout, dus...
Maar geroosterde kikkererwten klinkt lekker! Doet 's recept doen?
Ik heb dat dan ook die enorme behoefte naar iets zouts idd.
Of wat groente stomen, (met een beetje zout)
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik stoom dan inderdaad wat broccoli ofzo met een beetje zout. Die had ik dan toch over van het juicen.Kaio schreef:Ik heb dat dan ook die enorme behoefte naar iets zouts idd.
En ja hoor..... Nutribullet gekocht
. Na de waterblazer, aquatrio en stoomreiniger weer een BP-apparaat 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Tja......Elf schreef:En ja hoor..... Nutribullet gekocht. Na de waterblazer, aquatrio en stoomreiniger weer een BP-apparaat
Welke heb je gekozen? Is vast een aankoop waar je geen spijt van gaat krijgen hoor.
Ik vergeet de robotstofzuiger!hannabelgje schreef:Tja......
Welke heb je gekozen? Is vast een aankoop waar je geen spijt van gaat krijgen hoor.
De Nutribullet met 1200 watt motor (Lean). Hij blendt als een tierelier en is lekker makkelijk schoon te maken!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Eerst wellen en koken, dan in de oven met bv Piccadillo mix of paprika poeder, zout, chilipoeder en beetje olijfolie. Circa 30minutenAnne in Zweden schreef:Ik vind noten niet echt hartig, meer neutraal en zelfs eerder naar zoet neigend. En gezouten noten zijn weer zo ongezond. Bovendien barst de Challenge al van de notenpasta's. Avocado (met pijnboompitten, citroen, olijfolie en wat zout) heb ik in het verleden al zoveel gegeten dat ik daar niet meer zo'n zin in heb, eigenlijk. Bij de juice challenges nam ik tussendoor wel een zuurdeegcracker met boter en kaas, maar ik wil proberen of ik ditmaal genoeg discipline heb om me aan de Challenge te houden. Alleen dat zout, dus...![]()
Maar geroosterde kikkererwten klinkt lekker! Doet 's recept doen?
Wat is er zo ongezond aan noten met een beetje zout? Volgens mij wordt dat zwaar overdreven ...
https://www.medischcontact.nl/opinie/bl ... onneux.htm