Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Biggest Juice Challenge 2018
Oo de helft van dadel was wel gemalen maar die bleef wel onderaan liggen, dus de laatste slokken waren nogal zoet....
( die van dag 2)
( die van dag 2)
De boerenkool was vers voordat ik het in de vriezer deed! Maar ondanks dat ik het niet in alle smoothies terug proef vond ik deze zo vies, boer ook af en toe iets kooligs op
, dat ik geen boerenkool meer in smoothies ga gebruiken. Of misschien met veel banaan ofzo dat er echt iets zoetigs tegenover staat.
Wat zou je nog meer aan groenten kunnen gebruiken? Elke keer spinazie is ook niet goed. Met sappen is bleekselderij, appel en gember een van mijn favorieten die wil ik ook eens gaan blenden met amandelmelk of kokoswater volgens mij moet dat ook wel lekker worden. Andijvie zou ook goed moeten kunnen denk ik. Misschien de bladgroenten vers kopen en wat niet in de smoothie verdwijnt dezelfde week gebruiken in een gerecht. Denk dat boerenkool dan ook beter smaakt het is wel super gezond natuurlijk en daar kan je ook wel lekkere salades mee maken. Hoeft niet altijd op een stampotje uit te draaien
Ehem hahaha ben ook zo standvastig he echt NOOIT meer boerenkool in mijn smoothie… of misschien wel maar dan anders als hoe het er vanmorgen in zat
Wat zou je nog meer aan groenten kunnen gebruiken? Elke keer spinazie is ook niet goed. Met sappen is bleekselderij, appel en gember een van mijn favorieten die wil ik ook eens gaan blenden met amandelmelk of kokoswater volgens mij moet dat ook wel lekker worden. Andijvie zou ook goed moeten kunnen denk ik. Misschien de bladgroenten vers kopen en wat niet in de smoothie verdwijnt dezelfde week gebruiken in een gerecht. Denk dat boerenkool dan ook beter smaakt het is wel super gezond natuurlijk en daar kan je ook wel lekkere salades mee maken. Hoeft niet altijd op een stampotje uit te draaien
Ehem hahaha ben ook zo standvastig he echt NOOIT meer boerenkool in mijn smoothie… of misschien wel maar dan anders als hoe het er vanmorgen in zat
-
src_esther
- 5-sterren

Palmkool?El_Kato schreef:De boerenkool was vers voordat ik het in de vriezer deed! Maar ondanks dat ik het niet in alle smoothies terug proef vond ik deze zo vies, boer ook af en toe iets kooligs op, dat ik geen boerenkool meer in smoothies ga gebruiken. Of misschien met veel banaan ofzo dat er echt iets zoetigs tegenover staat.
Wat zou je nog meer aan groenten kunnen gebruiken? Elke keer spinazie is ook niet goed. Met sappen is bleekselderij, appel en gember een van mijn favorieten die wil ik ook eens gaan blenden met amandelmelk of kokoswater volgens mij moet dat ook wel lekker worden. Andijvie zou ook goed moeten kunnen denk ik. Misschien de bladgroenten vers kopen en wat niet in de smoothie verdwijnt dezelfde week gebruiken in een gerecht. Denk dat boerenkool dan ook beter smaakt het is wel super gezond natuurlijk en daar kan je ook wel lekkere salades mee maken. Hoeft niet altijd op een stampotje uit te draaien![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Je kunt ook meer spinazie gebruiken, maar ook veldsla, waterkers, bietenblad.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nou net mijn eenzame plakje overgebleven kaas verorberd en nu 2 worteltjes ...
Tot nu toe vandaag alleen zoet gehad, vanavond weer een groene hoop ik.
Tot nu toe vandaag alleen zoet gehad, vanavond weer een groene hoop ik.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Helpt het als je de dadels eerst in kleinere stukjes snijdt en dan een uurtje laat weken in vloeistof? Dan worden ze zachter en kleven ze minder makkelijk.
Als je er van te voren aan denkt wellichtAnne in Zweden schreef:Helpt het als je de dadels eerst in kleinere stukjes snijdt en dan een uurtje laat weken in vloeistof? Dan worden ze zachter en kleven ze minder makkelijk.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Detail, detail...Kaio schreef:Als je er van te voren aan denkt wellicht
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag krampen vanwege de tijd v/d maand en ook geen honger. Een banaan gegeten en een handje nootjes en dat was het. Ik ga zometeen naar mijn moeder om een jason soepje te maken. Een warm soepje gaat er straks wel in. Morgen weer aan de blends.
- pearlsofpassion
- Moderator
Winterpostelein is ook super lekker in smoothie. Smaakt niet erg door, heel zacht. En is nu in seizoen natuurlijk. Echt een aanrader.hannabelgje schreef:Je kunt ook meer spinazie gebruiken, maar ook veldsla, waterkers, bietenblad.
Radijzenblad vond ik ook lekker, geeft wat pit. De radijs zelf vond ik al snel te...
Kervel en peterselie deed ik ook. En venkel ( groen of de knol zelf) geeft een lichte anijstoets, heel lekker als je daarvan houdt.
Courgette proef je niet, geeft gewoon wat meer dikking, maar ik deed het er vroeger wel eens doorheen...
Broccoli is super gezond maar vond ik ook te kolig...
Oh en snijbiet of paksoi kan natuurlijk ook. Das eerder spinazie-achtig van smaak. Andijvie is lichtjes bitter maar goed vers erg lekker.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wij gaan vandaag ook even zondigen. Hebben de eerste twee smoothies gehad nu, en straks ga ik zelf frietjes maken (bedankt, Eelke!
) en met een lekkere salade erbij nuttigen. Hebben de hele week smoothies en soep gehad, ik móét nu even wat knagen!
Wel zijn we van plan ook na deze 10 dagen met smoothies door te gaan als ontbijt en lunch. Er zitten toch wel heel erg lekkere tussen, en we voelen ons er goed bij.
Wel zijn we van plan ook na deze 10 dagen met smoothies door te gaan als ontbijt en lunch. Er zitten toch wel heel erg lekkere tussen, en we voelen ons er goed bij.
Thx! Heb een lojstje grmaakt courgette is idd ook een goede en venkel vind ik ook lekker kan wel met iets van appel ook denk ik 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dag 7 alweer. Vandaag ga ik weer braaf azn de blends met uitzondering van een soepje vanavond. Wel een verantwoord jason soepje uiteraard.
Veel succes weer allemaal!
Veel succes weer allemaal!
Ja ik ben ook weer volledig van de partij vandaag en morgen.
En dan dinsdag ook maar dan wel de lunch op mijn werk. En woensdag overdag en dan savonds erwtensoep mee naar mijn werk denk ik. En donderdag zie ik dan wel.
Vrijdag alleen het ontbijt denk ik, want oppasdag. Misschien dan soep als lunch.
En dan dinsdag ook maar dan wel de lunch op mijn werk. En woensdag overdag en dan savonds erwtensoep mee naar mijn werk denk ik. En donderdag zie ik dan wel.
Vrijdag alleen het ontbijt denk ik, want oppasdag. Misschien dan soep als lunch.
Echt heel veel coaching is er niet via de site zeg. 3 filmpjes maar...