Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Biggest Juice Challenge 2018
Er kwam rook uit mijn blender....
Sap rookte ook...
Sap rookte ook...
- pearlsofpassion
- Moderator
Oei.
Sterkte met je verlies... ( vrees ik dan)
Sterkte met je verlies... ( vrees ik dan)
Dat klinkt niet goed nee...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nee dat vond ik vanmorgen ook. Normaal krijg je minimaal 1 filmpje per dag. Maar nu is hij ook actief op radio enzo. Daar heb ik alleen niks aan.eelke schreef:Echt heel veel coaching is er niet via de site zeg. 3 filmpjes maar...
Edit: das niet best Kaio. [emoji21]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja chips nog geen ontbijt gehad...
En vandaag is wat lastig om ergens een nieuwe vandaan te toveren
Dalijk eens kijken
Weet ook niet wat voor een ik dan zou willen....
En vandaag is wat lastig om ergens een nieuwe vandaan te toveren
Dalijk eens kijken
Weet ook niet wat voor een ik dan zou willen....
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik weet niet wat voor 1 je nu had, maar voor je hem volledig opgeeft, heb je al geprobeerd hem volledig en goed schoon te maken en dan nog eens proberen? Met water, eerst...
Mijn Philips vroeger daar kon ( als je niet goed oplette) al eens wat lekken en dat gaf ook veel stank en wat rook als je voort blendde. Maar daarmee was de blender niet stuk.... al heeft hij niet lang geleefd, dus goed was het ook niet...
Mijn Philips vroeger daar kon ( als je niet goed oplette) al eens wat lekken en dat gaf ook veel stank en wat rook als je voort blendde. Maar daarmee was de blender niet stuk.... al heeft hij niet lang geleefd, dus goed was het ook niet...
Ik doe alles trouwens gewoon met een staafmixer hoor, en dat is vast wel ergens voor 15,- te koop
kun je erna langer nadenken.
Staafmixer heb ik ook nog!
En mijn keukenmachine heeft 2 kannen een kleine voor sauzen enzo. Die krijgt ook wel noten gemalen. Tis behelpen maar past er net in
Het is wel een stukje grover dat wel ...Maar goed ik heb iets
Ik heb/had nu een Kenwood smoothie maker. Ik had al gezegd als ie het maar overleefd want standje langzaam draaien viel al uit voordat ik begon, en standje omroeren viel ook uit. Die horen te blijven draaien naar knop indrukken, maar ze deden maar 1 of 2 omwentelingen....
Dus wellicht is er sowieso meer mis dan vocht lekken.
Hij doet het nog wel met water ( alleen de snelle stand ) maar er lekt dus zoveel uit! Water wordt ook wit van kleur.
Maar voor de nieuwe geen Philips dus ?
Het liefst wil ik weer met glazen kan denk ik 
En mijn keukenmachine heeft 2 kannen een kleine voor sauzen enzo. Die krijgt ook wel noten gemalen. Tis behelpen maar past er net in
Ik heb/had nu een Kenwood smoothie maker. Ik had al gezegd als ie het maar overleefd want standje langzaam draaien viel al uit voordat ik begon, en standje omroeren viel ook uit. Die horen te blijven draaien naar knop indrukken, maar ze deden maar 1 of 2 omwentelingen....
Dus wellicht is er sowieso meer mis dan vocht lekken.
Hij doet het nog wel met water ( alleen de snelle stand ) maar er lekt dus zoveel uit! Water wordt ook wit van kleur.
Maar voor de nieuwe geen Philips dus ?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vind zelf zo'n blender to go model fijner. Ik heb de domo, maar die is maar 300 watt. Je hebt ook veel betere natuurlijk. De nutri bullet die jason gebruikt is een hele goede.
Ik zit nu aan het ontbijt. Die vind ik wel lekker. Smaakt naar een aardbeienmilkshake. Ipv yoghurt heb ik er kefir roer door gedaan. En ik heb er iets meer van door gedaan dan 1 eetlepel.
Ik zit nu aan het ontbijt. Die vind ik wel lekker. Smaakt naar een aardbeienmilkshake. Ipv yoghurt heb ik er kefir roer door gedaan. En ik heb er iets meer van door gedaan dan 1 eetlepel.
Ik had nu trouwens mijn dadels er pas ingedaan toen ik de rest al gemalen had, waardoor het dus niet zo naar de bodem zakte. Dat leek te helpen.
oooh ze hebben tegenwoordig vacuumblenders .
dat is ineens heel veel beter
dat is ineens heel veel beter
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben erg blij met mijn Magix blender. Krijgt alles klein.
ik heb een vastendag achter de rug en 2 broodmaaltijden met koffie. Vooral de verplichte koffie stak me tegen. Er was niets anders in het ziekenhuis. (operatie gehad)
Nu doe ik gewoon verder. De blend smaakte me enorm goed.
Die hebben wel plastic kannen, verkleurt dat erg? Zie er een bij bol: https://www.bol.com/nl/p/magimix-11610- ... 011912181/ (edit deze is toevallig wel glas)Siberienne schreef:Ik ben erg blij met mijn Magix blender. Krijgt alles klein.
Heb je zoiets?
Laatst gewijzigd door Kaio op zo 14 jan 2018, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Beterschap!Chouka schreef:ik heb een vastendag achter de rug en 2 broodmaaltijden met koffie. Vooral de verplichte koffie stak me tegen. Er was niets anders in het ziekenhuis. (operatie gehad)
Verplicht koffie? (daar moeten ze me eerst bewusteloos voor slaan