Vandaag iets eerder weg van mijn werk zodat ik nog even een cadeautje kan kopen voor mijn opa, die vandaag jarig is. We zijn blij dat we dat nog kunnen vieren, des te meer omdat oma er ook nog is! Voor mensen van boven de 80 zijn ze nog in goede gezondheid, maar toch zijn er de afgelopen jaren wat dingen gebeurd waardoor we ons gerealiseerd hebben dat het ook zomaar eens afgelopen kan zijn.
Zo leuk... Ik ben echt blij. Afgelopen zondag was er een wedstrijd bij ons op de manege en daar was iemand die ons paard herkende. Ze werkte vroeger bij de fokker van ons paard en ze had waarschijnlijk nog foto's van haar toen ze veulen was. Wij hebben een schimmel die bruin geboren is en toen we haar kochten heb ik de fokker gevraagd of hij misschien foto's had van haar toen ze jong was, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Dus ik was zeer blij verrast dat zij nog wat foto's had.
Vandaag kreeg ik via WhatsApp de foto's. En ik ben zo blij. Zo leuk om deze foto's te hebben en te zien hoe ze eruit zag toen ze jong was.
Bijlagen
IMG-20180117-WA0015.jpg (94.37 KiB) 2902 keer bekeken
Ik was vrij vandaag; en er stond op het moment dat ik uit mijn werk zou komen file op de snelweg; totale vertragingstijd 4 uur.... Dus ook al zou ik binnendoor zijn gereden zou ik nu nog niet thuis zijn [emoji51] conclusie ik heb een goede dag uitgekozen om vrij te nemen....
Eigenlijk is de reden dat we morgen op wintersport gaan, mijn 2e geluksmomentje [emoji2]
Abiri schreef:Zo leuk... Ik ben echt blij. Afgelopen zondag was er een wedstrijd bij ons op de manege en daar was iemand die ons paard herkende. Ze werkte vroeger bij de fokker van ons paard en ze had waarschijnlijk nog foto's van haar toen ze veulen was. Wij hebben een schimmel die bruin geboren is en toen we haar kochten heb ik de fokker gevraagd of hij misschien foto's had van haar toen ze jong was, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Dus ik was zeer blij verrast dat zij nog wat foto's had.
Vandaag kreeg ik via WhatsApp de foto's. En ik ben zo blij. Zo leuk om deze foto's te hebben en te zien hoe ze eruit zag toen ze jong was.
Wat leuk zeg dat je nog die foto hebt gekregen. Leuk paardje, hoe oud is ze nu, ze is nog steeds behoorlijk grijs. Ik vind ze zo altijd op hun mooist qua kleur.
pike schreef:Wat leuk zeg dat je nog die foto hebt gekregen. Leuk paardje, hoe oud is ze nu, ze is nog steeds behoorlijk grijs. Ik vind ze zo altijd op hun mooist qua kleur.
Ze wordt in maart 8 jaar. Ik verwacht niet dat ze helemaal wit zal worden. Ze wordt wel elke keer iets lichter. Wat dat betreft is een schimmel erg leuk, ze veranderen steeds