Kim_S schreef:Anders moeten jullie maar in ons huis gaan wonen Hilje, win-win!![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Je mag het ook huren voor een vriendenprijsjeDaantje schreef:![]()
Kim_S schreef:Je mag het ook huren voor een vriendenprijsje![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hè ja, op vakantie naar Duitsland, jippie.Daantje schreef:ook leuk ,een 2e huisje
,wie weet ook nog een idee voor Anne uit Zweden ,een pied-a -terre
Ach, als je het schoon achterlaat en het gras maait mogen jullie er zó in!Anne in Zweden schreef:Hè ja, op vakantie naar Duitsland, jippie.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Maar waarom heb ik het gevoel dat twee dozen Roodkapje geen geldig betaalmiddel is in dezen?Kim_S schreef:Ach, als je het schoon achterlaat en het gras maait mogen jullie er zó in!
![]()
![]()
2 kratten cola dan maarAnne in Zweden schreef:Maar waarom heb ik het gevoel dat twee dozen Roodkapje geen geldig betaalmiddel is in dezen?![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Verkocht!Kim_S schreef:2 kratten cola dan maar
JaaaaaaaAnne in Zweden schreef:Verkocht!
Zomervakantie?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

In Duitsland? Als ik het enigszins kan vermijden...Kim_S schreef:Jaaaaaaa![]()
Zomervakantie?![]()
Pff, als je ook zoiets in gang zet moet je wel zorgen dat je voldoende ruimte in je agenda overhoudt zeg!
Aankomende maandagmiddag al een paar appartementen bekijken, donderdag samen met mijn zus mijn eigen huis grondig schoonmaken, vrijdag de foto’s laten maken voor de brochure en funda, alle stukken verzamelen voor hypotheekaanvraag, afspraak met hypotheekadviseur maken. Het is bijna een baan!
Aankomende maandagmiddag al een paar appartementen bekijken, donderdag samen met mijn zus mijn eigen huis grondig schoonmaken, vrijdag de foto’s laten maken voor de brochure en funda, alle stukken verzamelen voor hypotheekaanvraag, afspraak met hypotheekadviseur maken. Het is bijna een baan!
Mijn huis staat inmiddels in de verkoop:
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... ijehof-67/
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... ijehof-67/
MillyMol schreef:Pff, als je ook zoiets in gang zet moet je wel zorgen dat je voldoende ruimte in je agenda overhoudt zeg!
- Charlie Angel
- Moderator
Daar gaat inderdaad zeeën van tijd inzitten maar het is voor een goed doel!
Morgenavond even poetsen: Al vijf belangstellenden die allemaal woensdagmiddag een afspraak hebben om mijn huis te komen bezichtigen!