Als ik nou nog eens €70 heb waarvan ik denk "wat zal ik daar nou eens van doen?"
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Als ik nou nog eens €70 heb waarvan ik denk "wat zal ik daar nou eens van doen?"
Ach ja waarom niet? Misschien wel leuk om te doen.
Voor het zelfde komt er uit dat je een verre afstammeling van een bosjesmens bent. 
Re: Als ik nou nog eens €70 heb waarvan ik denk "wat zal ik daar nou eens van doen?"
Dat weet ik nu al, ik voel me daar best thuisAquillo schreef:Ach ja waarom niet? Misschien wel leuk om te doen.Voor het zelfde komt er uit dat je een verre afstammeling van een bosjesmens bent.
Het lijkt mij ook leuk, Lizzy!Lizzy schreef:Hahahaha, ik ben serieus de enige die het leuk vind. Nou, de kans dat ik ooit €70 "over" heb is minder dan nihil, maar zou ik de staatsloterij winnen........ Deed ik het!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik ook!!eelke schreef:Dat weet ik nu al, ik voel me daar best thuis
Volgens mij zijn we hier allemaal (niet zo verre) afstammeling van bosjesmensen
Hahahaha, eindelijk! Hoi TannaTanna schreef:Het lijkt mij ook leuk, Lizzy!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Neeeee, ik vind het ook leuk! (heb alleen een dingetje te zeuren over privacy, maar verder zou ik het super interessant vinden!)Lizzy schreef:Hahahaha, ik ben serieus de enige die het leuk vind. Nou, de kans dat ik ooit €70 "over" heb is minder dan nihil, maar zou ik de staatsloterij winnen........ Deed ik het!
Mijn opa heeft tot ongeveer 1700 terug gezocht, dat is al heel wat. Gezien onze familie achternaam zou een onderzoekje best wel interessant zijn.
Oeps ik was eens gaan kijken hoe zo'n DNA test gedaan wordt. Zie ik de prijzen..
Dat is het veelvoudige dan die 70 Euro die jij noemt hoor Lizzy.
http://www.mijngenetica.nl/nl/voorouders
http://www.mijngenetica.nl/nl/voorouders
Hahahaha, nou sluit je aan in de (hele korte) rij-Annemarie- schreef:Neeeee, ik vind het ook leuk! (heb alleen een dingetje te zeuren over privacy, maar verder zou ik het super interessant vinden!)
Mijn opa heeft tot ongeveer 1700 terug gezocht, dat is al heel wat. Gezien onze familie achternaam zou een onderzoekje best wel interessant zijn.
Tot 1700 terug is al hartstikke gaaf! Kun je er wat meer over vertellen?
Ik weet dat ik afstam van Winolt Harmsen Hoobert, in een latere generatie werd dit Hobert.
http://www.ervealferink.nl/old/boerderijen/hobert.htm
Het lijkt me erg leuk daar eens een paar dagen heen te gaan nu ik weet dat van mijn moeders kant daar erg veel voorouders vandaan komen.
http://www.ervealferink.nl/old/boerderijen/hobert.htm
Het lijkt me erg leuk daar eens een paar dagen heen te gaan nu ik weet dat van mijn moeders kant daar erg veel voorouders vandaan komen.
-Annemarie- schreef:Neeeee, ik vind het ook leuk! (heb alleen een dingetje te zeuren over privacy, maar verder zou ik het super interessant vinden!)
Mijn lief is tot in 1640 of zo gekomen met zoeken. Hij heeft een heel ongewone achternaam en alle mensen met die naam zijn familie.
Ik ben aan grootmoederskant ook heel ver gekomen, een voorouder die schepen van Charlois (hoort nu bij Rotterdam) was. Zo nu en dan vind je weer nieuwe informatie op internet, leuk is dat.