Waarschuwing. Zeg nooit hardop (en schrijf het ook niet op) "mijn hond is nooit ziek"
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Waarschuwing. Zeg nooit hardop (en schrijf het ook niet op) "mijn hond is nooit ziek"
Arm kind, beterschap met de zieke!! Hoop dat ze snel opknapt 
- Pauline
- 5-sterren

Re: Waarschuwing. Zeg nooit hardop (en schrijf het ook niet op) "mijn hond is nooit ziek"
Beterschap voor je meisje! Enne.... hier heerst wel diarree onder de honden, Joris is er net weer van verlost. Onze mooie opnieuw geoliede parketvloer heeft alweer de nodige diarree-plekken..... 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Er heerst wel degelijk iig in Den Haag een heel gemeen maag/darm virus. Misty doodziek geweest, honden van mijn collega idem, een nakomeling van Revy is zelfs opgenomen geweest een dag en wat ik zoals lees
Afijn kip heb ik genoeg, gisteren gehaald bij Halimas, hele mooie kleine rugstukjes. Zal je wel even de foto appen. Je bent meer dan welkom om een zak op te halen. Iets van 3-5kg.
Afijn kip heb ik genoeg, gisteren gehaald bij Halimas, hele mooie kleine rugstukjes. Zal je wel even de foto appen. Je bent meer dan welkom om een zak op te halen. Iets van 3-5kg.
Ahhhhh beterschap voor het meisje
n wat Cindy zegt, hier in Den Haag heerst zeker een erg heftig maag/darm virus, meerdere honden goed ziek helaas.....
n wat Cindy zegt, hier in Den Haag heerst zeker een erg heftig maag/darm virus, meerdere honden goed ziek helaas.....
-
judith1967
- 5-sterren

Beterschap voor Fritzi
Ohhh, wat ben je toch een lieverdCindy de Wolf schreef:Er heerst wel degelijk iig in Den Haag een heel gemeen maag/darm virus. Misty doodziek geweest, honden van mijn collega idem, een nakomeling van Revy is zelfs opgenomen geweest een dag en wat ik zoals lees![]()
Daarnet een gekookt ei geprobeerd. Ook heel bleh.
Het klinkt misschien een beetje gek maar ik ben ergens blij dat er wat heerst. Niet fijn natuurlijk maar ja, als m'n hond zo ziek is en ze wil niet eten, is apathisch, diarree en overgeven: dan roept er een duiveltje in mijn oor "duim maar dat het niet de ziekte van Weil is"
Ze heeft geen koorts trouwens. En ze drinkt wel, maar ze krijgt natuurlijk nooit het vocht binnen dat ze normaal binnen krijgt (als ze ook een kilo verse voeding per dag naar binnen werkt). Dus vanmiddag een plas die echt puur wit was van het uraatgruis
- Pauline
- 5-sterren

In de hoop dat ik niet iets heel stoms roep: maar het is toch helemaal geen Weil-tijd? Of voel ik me schijnveilig in deze periode..... 
Met deze geweldige nep-winters die we hebben is het tegenwoordig het hele jaar door Weil-tijd vrees ikPauline schreef:In de hoop dat ik niet iets heel stoms roep: maar het is toch helemaal geen Weil-tijd? Of voel ik me schijnveilig in deze periode.....
Ja gisteren op tv ging het over teken, dan telt dat ook wel voor Weil zou ik denken... Maar dat zijn andere symptomen toch?Lizzy schreef:Met deze geweldige nep-winters die we hebben is het tegenwoordig het hele jaar door Weil-tijd vrees ik
- Pauline
- 5-sterren

Nou dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat het broeierig warm moest zijn voor Weil.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Gets
beterschap voor het mupke!
Deels wel ja.eelke schreef:Ja gisteren op tv ging het over teken, dan telt dat ook wel voor Weil zou ik denken... Maar dat zijn andere symptomen toch?
Symptomen ziekte van Weil (hond)
Honden met Leptospirose kunnen de volgende klachten vertonen:
Apathie
Niet eten
Braken en diarree (soms met bloedbijmenging)
Geelzucht
Koorts
Gewrichts- en spierpijn
Veel drinken en plassen (nierfalen) tot zelfs het stoppen van de urineproductie
Neurologische afwijkingen
Slijmvliesbeschadigingen van bek, ogen en geslachtsdelen
Nou, toen Fritzi eergisteren helemaal stijf met bolle rug liep (en dus al diarree had en moest overgeven en niet wilde eten en niks niks niks wilde) kreeg ik het toch wel een beetje benauwd.
- pearlsofpassion
- Moderator
Veel beterschap voor Fritzi!
Het zou toch mogen gaan beteren he.
Ik duim ook dat je andere honden gespaard blijven!
Het zou toch mogen gaan beteren he.
Ik duim ook dat je andere honden gespaard blijven!
Ja snap ik wel. Wilde ze de vleugels?Lizzy schreef:Deels wel ja.
Symptomen ziekte van Weil (hond)
Honden met Leptospirose kunnen de volgende klachten vertonen:
Apathie
Niet eten
Braken en diarree (soms met bloedbijmenging)
Geelzucht
Koorts
Gewrichts- en spierpijn
Veel drinken en plassen (nierfalen) tot zelfs het stoppen van de urineproductie
Neurologische afwijkingen
Slijmvliesbeschadigingen van bek, ogen en geslachtsdelen
Nou, toen Fritzi eergisteren helemaal stijf met bolle rug liep (en dus al diarree had en moest overgeven en niet wilde eten en niks niks niks wilde) kreeg ik het toch wel een beetje benauwd.
Beterschap Lizzy, voor jullie lieve meisje!
Hopelijk knapt ze snel op
D'r is niks aan om je lieverd zo ziekjes te zien. 
Hopelijk knapt ze snel op