Zuzanna schreef:Volgende keer filmen!
Wij hadden hetzelfde met een camping kooktoestel. Zijn er drie keer voor terug gemoeten, in de winkel deed ie het perfect maar thuis niet. De derde keer konden we een filmpje laten zien en kregen zonder problemen een nieuwe mee. Als ze de gele vlammen op het filmpje zien weten ze dat het foute boel is.
Ja. Ik was dus zelf ook niet thuis toen die monteur kwam, lastig natuurlijk. Daardoor kreeg ik helemaal het idee dat die meneer en mijn meneer een gezellig onderonsje hadden, haha ze maakt zich druk. Niks aan de hand. En mijn meneer zei dat hij woensdagavond zelf gekeken had en het wel begreep. Maar toen bleek het ook niet zo erg te zijn.
Dussssss toen kreeg ik tijdens het werk de ubergeniale ingeving dat het grote verschil was dat woensdag overdag de cv aan stond en donderdag niet. Ha! Helaas maakte dat ook geen verschil toen ik eenmaal thuis was. Ik had mijn speech 'ik heb gelijk en ik kan beter monteur worden wat nou vragen weten niks hahahaha' al geschreven in mijn hoofd
Goed, het maakte het nog een beetje goed dat ik mijn gymbal niet opgepompt kreeg tot de 65 cm die ie moest zijn. Hoogsten 47,5 zei ik. Echt niet zei meneer, meer. Rolmaat erbij, precies 47,5
Nou ja, ik ga het nog maar goed in de gaten houden. Gele vlammen zijn echt niet goed. Gas ruiken ook niet. Brrr.