Perianaaltumor bij teef......
Moderator: Lizzy
Re: Perianaaltumor bij teef......
Lingieplingie gaat morgen om 09:30 uur onder het mes. Mijn eigen dierenarts heeft daarnet een grondige studie naar de bult verricht en hij is er zeker van dat hij dit goed kan weg halen, zonder de sluitspier te beschadigen. Ik vind het heel lullig voor Linga dat ze onder het mes moet maar ze heeft hier zoveel last van, dat ding moet echt weg (ze zit er alsmaar in de buurt te soppen).
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oef, zenuwslopend, Lizzy. Maar als ze er zo'n last van heeft, is niet opereren ook geen alternatief. Ik neem aan dat je da het niet zou doen als hij er geen vertrouwen in had. En als Linga verder in goede conditie is qua hart en overige organen, dan komt het vast allemaal snel weer goed. Ik duim in ieder geval hard! Sterkte morgen!Lizzy schreef:Lingieplingie gaat morgen om 09:30 uur onder het mes. Mijn eigen dierenarts heeft daarnet een grondige studie naar de bult verricht en hij is er zeker van dat hij dit goed kan weg halen, zonder de sluitspier te beschadigen. Ik vind het heel lullig voor Linga dat ze onder het mes moet maar ze heeft hier zoveel last van, dat ding moet echt weg (ze zit er alsmaar in de buurt te soppen).
Ik duim morgenochtend! (en nu ook vast een beetje).
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn dat je dierenarts er goed onderzoek naar heeft verricht en er vertrouwen in heeft dat hij dit goed kan weghalenLizzy schreef:Lingieplingie gaat morgen om 09:30 uur onder het mes. Mijn eigen dierenarts heeft daarnet een grondige studie naar de bult verricht en hij is er zeker van dat hij dit goed kan weg halen, zonder de sluitspier te beschadigen. Ik vind het heel lullig voor Linga dat ze onder het mes moet maar ze heeft hier zoveel last van, dat ding moet echt weg (ze zit er alsmaar in de buurt te soppen).
En als ze er zoveel last van heeft, zelfs door pijnstilling heen, lijkt me weghalen ook de enige optie.
Sterkte morgen!!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Duimen draaien voor Linga morgen, sterkte ermee Lizzy! 
Hier wordt ook druk geduimd, dat alles heel goed mag verlopen morgen.
Sterkte!
Sterkte!
Sterkte morgen!!
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik zal morgen ook aan jullie denken.
Duimen dat het goed gaat en ze er geen last van blijft houden.
En dat het goedaardig blijkt, ook belangrijk!
Duimen dat het goed gaat en ze er geen last van blijft houden.
En dat het goedaardig blijkt, ook belangrijk!
- Angelique
- 5-sterren

Oke, die laat er gen gras over groeien. Duimen draaien voor een voorspoedig verloop

Ook hier wordt geduimd

Hier zullen de duimen ook draaien! Fijn dat de dierenarts zo doortastend en optimistisch is!
Ik duim ook mee!!! 
Heel veel succes morgen, duimen draaien hier voor Linga

Heel erg veel sterkte en succes morgen

Oh bah, toch opereren. Veel sterkte morgen!