constance.blokzijl schreef:Ik heb vandaag Zijne Majesteit de Koning van heul dichtbij gezien!
Meneer ook! Die liet vanavond een filmpje zien met Wim-Lex erop.
( Willy duwde op een nep-knop, maar het was meneer die op de echte knop drukte om de projectie te starten)
Kim_S schreef:Een Skoda Octavia Combi. En dan een wat luxere uitvoering. Gaaf bakkie
Nu maar hopen dat de chef hem gauw goed keurt. Ik ben die Peugeot onderhand wel zat
Daar ga je vast veel plezier van hebben.
Wij moesten drie jaar geleden een nieuwe leasebak en hebben toen voor een luxe Octavia gekozen, nog geen spijt gehad.
Meneer ook! Die liet vanavond een filmpje zien met Wim-Lex erop.
( Willy duwde op een nep-knop, maar het was meneer die op de echte knop drukte om de projectie te starten)
Dan was jouw meneer bij mij op het werk! Wat grappig!
eelke schreef:Ik heb nog steeds spierpijn van het sporten maandag en ik voel me daardoor nu echt een strakke fitgirl en denk na over bikinimodel worden. Ahum.
Ik heb een-na-laatste dag op mijn werkplek maar omdat morgen veel mensen vrij zijn en ik jarig was, vandaag mijn traktatie gedaan. Flesjes wijn voor de directe collega's meegenomen die me heel fijn opgevangen hebben. Ze waren aangenaam verrast en er erg blij mee. En omdat ze ook blij met mij waren, kreeg ik cadeau bonnen voor een online bakwinkel! (www.bouwhuis.com, echt een smulsite!) Ik hoef mij niet te vervelen de komende weken geloof ik. Zo lief!
Siberienne schreef:
Ik heb een-na-laatste dag op mijn werkplek maar omdat morgen veel mensen vrij zijn en ik jarig was, vandaag mijn traktatie gedaan. Flesjes wijn voor de directe collega's meegenomen die me heel fijn opgevangen hebben. Ze waren aangenaam verrast en er erg blij mee. En omdat ze ook blij met mij waren, kreeg ik cadeau bonnen voor een online bakwinkel! (http://www.bouwhuis.com, echt een smulsite!) Ik hoef mij niet te vervelen de komende weken geloof ik. Zo lief!
Jongste dochter weer heelhuids thuis uit Trier (was daar met school).... Alleen niet te spreken over wat ze elke avond heeft gegeten ..... gelukkig morgen weer aardappels, groente en vlees en een lang weekend om bij te slapen.....
Ik heb nu al een geluksmomentje; een hele grote doos met luxe Zwitserse bonbons gekregen voor afgelopen week. Persoonlijk van de directeur met heel woordje erbij.....
Zo leuk om zoveel waardering te krijgen.
En al weer een geluksmomentje voor mij; voel me momenteel wel een enorme bofferd!
Ik ga woensdagnacht vertrekken om nog aan het eind van het seizoen met een vriendin een paar dagen te skieen. We kennen elkaar nu 23 jaar; maar het is al even geleden dat we echt samen iets gedaan hebben dus ik heb er super veel zin in! En er ligt nog zo’n 140cm sneeuw op de berg dus dat skieen moet nog lukken!