Eierschaalpoeder vraagje

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Eierschaalpoeder vraagje

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Nou heeft ze beloofd dat ze nog minimaal 10 jaar bij ons blijft, maar 100 jaar is idd een tikkie overdreven ;D

CindyMayella schreef:Ik wil evt onze eierschillen (eerst wassen) en dan voor je bewaren, als je ze nodig hebt (ik heb er ongeveer 10 per week voor je).....
:-* dat vind ik écht superlief van je! :D Voorlopig ben ik gered, maar dank je wel! O0
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Doranto schreef:Ohw te snel gelezen en daardoor verkeerd begrepen. Dacht dat het voor eigen gebruik was.
Ahh oke. Ja dan zal het wel nodig zijn. Ik dacht nog aan beef jerky voor mensen, maar dat is natuurlijk rund dus dat kan sowieso rauw. Ei/kip is dan een ander verhaal inderdaad.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Was het opgelost?
Kwam toevallig dit nog tegen nl https://herrmanns-manufaktur.com/Kreati ... -150g.html

((Omdat ik voor Spot aan het uitzoeken ben hoeveel calcium die nou binnen krijgt nav dit topic :biggrin2: ))))
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ik ga nu alles omrekenen vanaf die 100 jaar :biggrin2: dus dan zou ik met dit blikje 5 jaar vooruit kunnen ;D

Maar we zijn inmiddels inderdaad voorzien, bedankt!! :D

Plaats reactie