Ik kan ein-de-lijk stoppen met BARFen!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ik kan ein-de-lijk stoppen met BARFen!
Hahaha, nemen ze echt de moeite om dat op de verpakking te drukken?
Even gekeken naar twee willekeurige sub-pagina's maar a.d.h.v. de ingrediënten zijn alle verpakkingen volgens mij terug te brengen naar die 3 standaard soorten. Hoezo je klanten voor de gek houden. Hoezo Rasspecifiek
Even gekeken naar twee willekeurige sub-pagina's maar a.d.h.v. de ingrediënten zijn alle verpakkingen volgens mij terug te brengen naar die 3 standaard soorten. Hoezo je klanten voor de gek houden. Hoezo Rasspecifiek
Jee er staan rassen tussen waar ik nog nooit van heb gehoord! Maar geen BAN. Wel een Blue de Gascogne. Als ik die brokken aan Ilan geef, wordt hij dan ook Blue?
Ik heb altijd al zo'n hond willen hebben
Nee serieus, hebben ze brokken voor de Bleu de Gasgogne? Ja verdomd, ik zie het. WerkelijkCathelijn schreef:Jee er staan rassen tussen waar ik nog nooit van heb gehoord! Maar geen BAN. Wel een Blue de Gascogne. Als ik die brokken aan Ilan geef, wordt hij dan ook Blue?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Met driekleurige viool voor de bullterrier

- Angelique
- 5-sterren

Inge en Bono schreef:Met driekleurige viool voor de bullterrier![]()
Wij hebben cayennepeper als rasspecifiek ingrediënt
Beetje peper d'r in, èèèèènnnn actie!Angelique schreef:Wij hebben cayennepeper als rasspecifiek ingrediënt
Ik zou gewoon een klacht indienen!Cathelijn schreef:Jee er staan rassen tussen waar ik nog nooit van heb gehoord! Maar geen BAN. Wel een Blue de Gascogne. Als ik die brokken aan Ilan geef, wordt hij dan ook Blue?
De Dalmatier krijgt dit als extra's:
Het Yourdog hondenvoer voor de dalmatiër bevat een aantal specifieke ras-specifieke ingrediënten. Voor pups is er brandnetel, goudsbloem en groenlipmossel aan het hondenvoer toegevoegd. Het Yourdog hondenvoer voor de volwassen dalmatiër bevat zalmolie, groenlipmossel en vrouwenmantel en de senior dalmatiër heeft vooral baat bij groenlipmossel, glucosamine en MSM.
Zo dan!
Het Yourdog hondenvoer voor de dalmatiër bevat een aantal specifieke ras-specifieke ingrediënten. Voor pups is er brandnetel, goudsbloem en groenlipmossel aan het hondenvoer toegevoegd. Het Yourdog hondenvoer voor de volwassen dalmatiër bevat zalmolie, groenlipmossel en vrouwenmantel en de senior dalmatiër heeft vooral baat bij groenlipmossel, glucosamine en MSM.
Zo dan!
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Beetje peper d'r in, èèèèènnnn actie!
Neem jij nog een rozenbottel, dan gaat die misschien naar roosjes ruiken
Angelique schreef:Neem jij nog een rozenbottel, dan gaat die misschien naar roosjes ruiken
Ja, maar wat moet mijn Harzer Fuchs dan eten? 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mooi zo, dan heb jij je vriezers niet meer voor Atz nodig en kan ik ze dus volstoppen! *gaat onmiddellijk naar Vraag en Aanbod* 
Ik dacht al: waar blijft ze?Anne in Zweden schreef:Mooi zo, dan heb jij je vriezers niet meer voor Atz nodig en kan ik ze dus volstoppen! *gaat onmiddellijk naar Vraag en Aanbod*
- pearlsofpassion
- Moderator
Groot gelijk Anne,
voor jou is het natuurlijk alsnog niet te doen. Moet je boxerbrokken kopen voor die twee en dan nog labrador en husky gaan mengen, en bestaan er dan wel voor lieve Max?
Schiet niet op zo he...
voor jou is het natuurlijk alsnog niet te doen. Moet je boxerbrokken kopen voor die twee en dan nog labrador en husky gaan mengen, en bestaan er dan wel voor lieve Max?
Schiet niet op zo he...