Gister naar zoo Krefeld geweest. En in een donker, lelijk verblijf met vreselijk traliewerk en groen glas, deze foto gemaakt van een sneeuwluipaard. Echt super blij mee, meestal liggen die in een ver hoekje te slapen en deze drie jongen waren heerlijk aan het spelen en actief.
Ooooh wat gaaf Karin! Een sneeuwluipaard, ik wist niet dat die daar waren.
Spot durfde weer op de bank! (En wees mij erop dat hij belangrijker is dan internet enzo)
En lekker voorjaarsweer & een app die lijntjes weg poetst (nee S2 loopt hier in het echt echt niet los...)
Pauline schreef:Prachtig gefotografeerd, maar wat triest van het verblijf. En zo zie je dat foto's sprookjes kunnen vertellen.
Maar ik heb nergens gezegd dat het verblijf niet goed voor de dieren was. Het zag er alleen zo lelijk uit. Naar het was best ruim, had een inrichting waar dit soort katten van houden en ze hadden ook Verrijkingsspeelgoed. Ze vertoonden het meest actieve en gezonde gedrag dat ik ooit bij deze soort in de dierentuin heb gezien, dus het sprookje valt best mee hoor!
Kaela schreef:Maar ik heb nergens gezegd dat het verblijf niet goed voor de dieren was. Het zag er alleen zo lelijk uit. Naar het was best ruim, had een inrichting waar dit soort katten van houden en ze hadden ook Verrijkingsspeelgoed. Ze vertoonden het meest actieve en gezonde gedrag dat ik ooit bij deze soort in de dierentuin heb gezien, dus het sprookje valt best mee hoor!
Oh gelukkig! Ga ik toch maar eens een keer kijken, het is hier niet eens zo ver vandaan en deze dieren een keer in het echt zien lijkt me toch wel heeeeel gaaf
Siberienne schreef:Ik was gisteren bij vrienden op bezoek en hun jongste dochtertje is helemaal honden-gek. Hier vertelt ze een sprookje aan de meneren E02F7682-AB85-4401-8A68-907EC0D0EC57.jpeg
Siberienne schreef:Ik was gisteren bij vrienden op bezoek en hun jongste dochtertje is helemaal honden-gek. Hier vertelt ze een sprookje aan de meneren E02F7682-AB85-4401-8A68-907EC0D0EC57.jpeg
Siberienne schreef:Ik was gisteren bij vrienden op bezoek en hun jongste dochtertje is helemaal honden-gek. Hier vertelt ze een sprookje aan de meneren