En ja, meestal valt samenwonen tegen, hij heeft zelf die keuze gemaakt... Wat knap dat je zo stevig staat.... Vervelend voor de kleine smurf, hopelijk trekt ze snel bij...
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

+1!!!nikèdog2000 schreef:rillingen lopen over mijn rug
al die ellende heb je niet verdiend
hou je vast aan je zoon
zet hem op
JE KAN HET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Spikkelneus schreef:Oh, die geluiden in je hoofd.... Ik ben nu meer dan 2 jaar thuis met een burn-out en ik ben er nog lang niet vanaf. Toen ik nog aan het werk was, terwijl dat eigenlijk niet meer kon had ik een heel orkest in mijn hoofd, op volle sterkte, de hele dag. Op ´goede´ dagen alleen een fluittoon of een piep- of zoemgeluid. Maar er hoeft bijna niets buiten het normale te gebeuren en ik krijg direct weer een terugval. Wij zijn nu bijvoorbeeld de keuken aan het verbouwen, en mijn enige functie is hondensitter en koffiejuffrouw, maar ik ben volledig overprikkeld. Koortsaanvallen, trillen, geluiden in mijn hoofd. Dat fysieke aspect, naar aanleiding van prikkels van buitenaf, dat went nooit.
Smulpaap, als ik lees wat jij allemaal doet, dan vind ik dat echt best wel veel. Als je er niet dieper in zakt (en volgens mij doe je dat niet), dan komt het allemaal wel goed!