Ina schreef:Wat een geweldig topic....op maaandag 28 Nov 2011 geopend....al jaren iedereen aan het taart maken..... en vandaag, bijna 6 jaar later is haar taart eindelijk gemaakt, maar ontfermt ze zich over de meegebrachte ijstaart![]()
Ik vind hem hilarisch
Update: banoffee pie!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Update: banoffee pie!
- Pauline
- 5-sterren

Re: Update: banoffee pie!
Ina schreef:Wat een geweldig topic....op maaandag 28 Nov 2011 geopend....al jaren iedereen aan het taart maken..... en vandaag, bijna 6 jaar later is haar taart eindelijk gemaakt, maar ontfermt ze zich over de meegebrachte ijstaart![]()
Ik vind hem hilarisch
- Pauline
- 5-sterren

Re: Taart met blikje(s) gecondenseerde melk / incl. recept banoffee pie met foto's
En nu kom je woensdag of donderdag maar ik ga hem niet weer maken. Misschien..... maak ik wel een Connie-taart!Kim_S schreef:Ja hoor, en ik zit natuurlijk in Zweden nu
Re: Taart met blikje(s) gecondenseerde melk / incl. recept banoffee pie met foto's
Nou jaaaaaaaaa, geen banoffee pie?Pauline schreef:En nu kom je woensdag of donderdag maar ik ga hem niet weer maken. Misschien..... maak ik wel een Connie-taart!
Nou ben ik dus heel benieuwd naar de Connie- taart
- Pauline
- 5-sterren

Als ik er tijd voor vind, moet ik wel eerlijk in zijn. Morgen en overmorgen hondenvoer en klanten, dus ik doe mijn best.Kim_S schreef:Nou jaaaaaaaaa, geen banoffee pie?![]()
Nou ben ik dus heel benieuwd naar de Connie- taart![]()
Joh geen stress, we komen ook zonder taart graag hoor!!Pauline schreef:Als ik er tijd voor vind, moet ik wel eerlijk in zijn. Morgen en overmorgen hondenvoer en klanten, dus ik doe mijn best.