hannabelgje schreef:Lol. Ik heb em gisteren ook gekocht, maar had het in het filmpje van Monique al gezien. Leuk hoor! Dadelijk nog klein stukkie lezen in mijn bedje.
Goed zeg Ronald!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik krijg hem vanmiddag met de post. Ben zo benieuwd!
Was best frustrerend, ik was dit weekend echt vlakbij het animal event,maar geen mogelijkheid om er heen te gaan. Was wel een lesje geduld!
Kaela schreef:Ik krijg hem vanmiddag met de post. Ben zo benieuwd!
Was best frustrerend, ik was dit weekend echt vlakbij het animal event,maar geen mogelijkheid om er heen te gaan. Was wel een lesje geduld!
Ach....ik vond het wel leuk, maar er stonden erg veel kraampjes met brokken fabrikanten...
Voorlopig heb ik wel genoeg beloningsdingetjes voor het komende jaar
En heb ik gevonden wat je bedoeld....
Zal wel gemengde gevoelens geven denk ik, maar toch ook een mooie herinnering.
En geweldige foto.
KarenH schreef:Ach....ik vond het wel leuk, maar er stonden erg veel kraampjes met brokken fabrikanten...
Voorlopig heb ik wel genoeg beloningsdingetjes voor het komende jaar
En heb ik gevonden wat je bedoeld....
Zal wel gemengde gevoelens geven denk ik, maar toch ook een mooie herinnering.
En geweldige foto.
Ik heb het boek net bezorgd gekregen en een paar hele dikke tranen gehad. Maar oh wat is het mooi, hij staat er een keer of zes, zeven in. Zo blij mee en zo trots dat wij aan zo'n mooi boek mee mochten werken!
Kaela schreef:Ik heb het boek net bezorgd gekregen en een paar hele dikke tranen gehad. Maar oh wat is het mooi, hij staat er een keer of zes, zeven in. Zo blij mee en zo trots dat wij aan zo'n mooi boek mee mochten werken!
Ik heb vakantie, wel anderhalve week
En vandaag komt er een boek met de post mee, "Een hondenleven lang fysiek en mentaal in balans 1". Daar ga ik deze vakantie eens in beginnen te lezen.
Kaela schreef:Ik heb het boek net bezorgd gekregen en een paar hele dikke tranen gehad. Maar oh wat is het mooi, hij staat er een keer of zes, zeven in. Zo blij mee en zo trots dat wij aan zo'n mooi boek mee mochten werken!
Ik heb het boek niet en ook geen filmpje bekeken maar ik kan zo ook wel bedenken wat/wie er in het boek staat...
Dat kan ik me voorstellen Maar voor jouw een heel bijzonder boek