Het BP fotografietopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Re: Het BP fotografietopic
Ik fotografeer graag zonsondergangen en wilde deze, gemaakt aan het Veluwemeer met jullie delen:
Wauw, die is wel heel mooi gelukt Lazy! Dat eendje naast de steiger maakt hem voor mij af 
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dank je Dinkt89 enne..... hij gaat op 30x40 cm aan de muur!dinky89 schreef:Wauw, die is wel heel mooi gelukt Lazy! Dat eendje naast de steiger maakt hem voor mij af
- Angelique
- 5-sterren

Mooi! Compo goed, kleuren fijn, beestjes erin...helemaal af.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dank je Angelique!Angelique schreef:Mooi! Compo goed, kleuren fijn, beestjes erin...helemaal af.
Prachtig!!
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?
Ik wel, maar dan bungelen mijn korte beentjes wel heel ergLazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?
DSC_0020-2.jpg
Mooi hoor lazy, het is te zien dat dit je ding is, je weet de sfeer heel mooi te vangen.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dank je wel Karin! 
Ik zie deze nu pas. Wat een prachtige foto!Lazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?
DSC_0020-2.jpg
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dank je Lizzy!Lizzy schreef:Ik zie deze nu pas. Wat een prachtige foto!
Prachtige sfeer. Nu heb ik weinig verstand van fotograferen maar ik denk dat ik hem nog mooier had gevonden als de leegte aan de rechterkant groter was geweest.Lazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?
DSC_0020-2.jpg
Dat je meer meegenomen wordt in de "kijk" richting van het bankje.
Maar da's maar een gevoel hé
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Daar heb je helemaal gelijk in maar naast het bankje stond een groene pullebak en die wilde ik er niet ophebben!Aprilsnow schreef:Prachtige sfeer. Nu heb ik weinig verstand van fotograferen maar ik denk dat ik hem nog mooier had gevonden als de leegte aan de rechterkant groter was geweest.
Dat je meer meegenomen wordt in de "kijk" richting van het bankje.
Maar da's maar een gevoel hé
Weet je wat ik zo mooi vind aan de foto? Dat het ook echt leegte en eenzaamheid uitstraalt.
Ja vind ik ook. Omdat het ook zo'n open een eenvoudig bankje is. Zou al snel een storend ding kunnen worden, maar zo met tegenlicht is ie juist zo sterk.Lizzy schreef:Weet je wat ik zo mooi vind aan de foto? Dat het ook echt leegte en eenzaamheid uitstraalt.
Ik heb vandaag mijn eerste hoopers wedstrijd op de foto mogen zetten. Reuze leuk om te doen en tot mijn grote opluchting zit er genoeg bruikbaars tussen de bijna 1200 foto's